ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم ال جی در MWC، دوم اسفند ماه برگزار می شود

کاربران علاقمند به دنیای تکنولوژی می دانند که اندکی پس از نمایشگاه CES، باید در انتظار کنگره جهانی موبایل بود که در کشور اسپانیا برگزار می شود؛ نمایشگاهی که در آن بیشتر تولید کنندگان معتبر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

کاربران علاقمند به دنیای تکنولوژی می دانند که اندکی پس از نمایشگاه CES، باید در انتظار کنگره جهانی موبایل بود که در کشور اسپانیا برگزار می شود؛ نمایشگاهی که در آن بیشتر تولید کنندگان معتبر تلفن های هوشمند به رونمایی از محصولات برتر خود می پردازند.

MWC امسال از ۲۲ الی ۲۵ فوریه برابر با ۳ الی ۶ اسفند ماه برگزار می شود اما بیشتر شرکت های بزرگ، یک یا چند روز پیش از آغاز نمایشگاه، محصولات خود را معرفی کرده تا سپس در خود نمایشگاه آنها را در برابر دیدگان کاربران بازدید کننده قرار دهند.

در کنار این توضیحات، باید اشاره کنیم که امروز شرکت کره ای LG، دعوتنامه رسمی خود برای مراسم اش در MWC را برای رسانه ها ارسال نموده و گفته که در روز ۲۱ فوریه - دوم اسفند ماه، رویدادی را در بارسلون میزبانی خواهد کرد.

به تصویر این دعوتنامه که نگاه کنید، با یک جعبه موسیقی مواجه خواهید شد و در آن نیز عبارت Play به شکل بزرگی در میانه تصویر قرار داده شده است. حال این سوال پیش می آید که آیا ال جی تصمیم دارد در دوم اسفند ماه از G5 رونمایی به عمل آورد؟

این احتمال کمی بعید به نظر می رسد چرا که G4 در آوریل سال ۲۰۱۵ از راه رسید و هنوز به چرخه یک ساله بروز رسانی این تلفن هوشمند نزدیک نشده ایم. در هر حال این نکته مشخص است که هرچه ال جی در دوم اسفند برای گفتن داشته باشد، ارتباط زیادی با «موسیقی» خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • َشاهرخ
    َشاهرخ | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    بدجوری انتظار جی فایئ رو میکشم ، امیدوارم بیشترین نوآوری و بهترین قدرت و طراحی رو داشته باشه که هیچی روی دستش نیاد

مطالب پیشنهادی