ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد مشترکان نت فلیکس به 75 میلیون نفر رسید

امروز در پی انتشار میزان درآمد نت فلیکس در سه ماهه چهارم سال 2015 میلادی، مشخص شد از ماه اکتبر تا آخر سال گذشته حدود 5.59 میلیون مشترک جدید به این شرکت ارائه دهنده ی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

امروز در پی انتشار میزان درآمد نت فلیکس در سه ماهه چهارم سال 2015 میلادی، مشخص شد از ماه اکتبر تا آخر سال گذشته حدود 5.59 میلیون مشترک جدید به این شرکت ارائه دهنده ی خدمات آنلاین رسانه ای ملحق شده اند. نت فلیکس خبر می دهد که درآمد کلی اش از سه ماهه پایانی سال گذشته برابر با ۱.۶۷ میلیارد دلار بوده است.

این در حالیست که تحلیل گران انتظار داشتند درآمد شرکت مورد اشاره در مقطع زمانی مورد بحث 1.83 میلیارد دلار باشد.

پس از انتشار این خبر، ارزش سهام این شرکت نیز بیش از 8 درصد افزایش یافت. نت فلیکس اعلام نموده در حال حاضر 75 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و در نمایشگاه CES امسال نیز اعلام نمود امکان دسترسی به این سرویس برای کاربران ایرانی مهیا گشته.

البته تعداد مشترکان آمریکائی این سرویس در سال گذشته با کاهش اندکی نسبت به سال قبل تر از آن رو به رو بود و خود نت فلیکس نیز به این موضوع اذعان داشت. اما در ماه اکتبر به طور تعجب برانگیزی بر مشترکان آمریکائی افزوده شد.

جا دارد یاد آوری کنیم این سرویس در سال 2014 میلادی مجموعا 57 میلیون عضو جهانی داشت و این میزان در سال 2015 به بیش از 69 میلیون نفر ارتقا یافت.

شرکت مورد بحث اعلام داشته در نظر دارد تا انتهای سال 2016 میلادی سرویس خود را در سراسر جهان یا دست کم بخش بزرگی از کشورهای جهان توسعه دهد. همچنین در نظر دارد تا محتوای اختصاصی خود را به 600 ساعت در سال جاری برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hmalmir
    hmalmir | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    متاسفانه بدون فکر فیلتر شده

  • Nima
    Nima | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    حیف که فیلتر شد نامردا یک روز هم فرصت ندادن

مطالب پیشنهادی