ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Smartbe آشنا شوید؛ کالسکه خودرانی که حواسش به کودک نیز هست

والدینی که به تکنولوژی علاقه مند هستند و دوست دارند از گجت ها و محصولات این حوزه در بسیاری از بخش های زندگی روزانه خود و فرزندانشان استفاده نمایند، خوب است بدانند که کالکسه ای ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

والدینی که به تکنولوژی علاقه مند هستند و دوست دارند از گجت ها و محصولات این حوزه در بسیاری از بخش های زندگی روزانه خود و فرزندانشان استفاده نمایند، خوب است بدانند که کالکسه ای از آینده در انتظار گردآوری سرمایه از طرف حمایت کننده های مالی قرار دارد تا به مرحله اجرا و تولید انبوه برسد.

کالسکه ی یاد شده Smartbe نام دارد و داخل آن موتوری تعبیه گشته که موجب حرکت مستقل وسیله مورد بحث شده و والدین را از راندن آن راحت می کند. این کالسکه حتی قادر است از سطوح شیب دار نیز بالا برود و زمانی که پدر یا مادر مشغول خرید یا دویدن است همگام با او حرکت نماید.

علاوه بر حرکت خودکار، این وسیله فعالیت های دیگری همانند پخش موسیقی، گرم نگه داشتن کودک و شارژ باتری را نیز انجام می دهد و از این نظر والدین خیالشان راحت است که کودکشان در کالسکه سرگرم و جایش گرم است.

1453243359_smart-be-stroller-mom-new

این طرح از امروز در وب سایت جمع سپاری Indiegogo گذاشته شده و هدف نهایی آن به دست آوردن 80 هزار دلار سرمایه اعلام شده تا به واسطه آن ساخت کالسکه ی مورد بحث آغاز گردد. تاکنون سه نفر از این طرح حمایت کرده اند و محصول مذکور را با قیمت 1059 دلار پیش خرید نموده اند.

قیمت نمونه های مختلف این دستگاه با هم فرق دارد. به طور مثال، ساده ترین مدل آن با نام Smartbe Glamour که ویژگی خودران ندارد برای نخستین خریداران 399 دلار است و نمونه هایی که ویژگی یاد شده را دارند از 2700 دلار شروع می شوند به بالا.

زمان عرضه این کالسکه ی چند منظوره اوایل بهار سال آینده اعلام شده و سازنده های آن اظهار داشته اند در ساخت آن تمامی مراتب ایمنی کودک را در نظر گرفته اند. به طوری که برای ممانعت از حرکت خودکار دستگاه، «طناب توقف»ی همانند آنچه در تردمیل ها وجود دارد به مچ دست والدین وصل می گردد تا در صورت نیاز آن را کشیده و موجب توقف دستگاه بشوند.

در ادامه می توانید ویدئوی این محصول را تماشا کرده و با نحوه ی عملکرد آن بیشتر آشنا شوید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی