ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن هنگ آوتز با قابلیت پاسخ سریع و افزودن میان بر به صفحه خانه به روز شد

گوگل به تازگی اپلیکیشن پیام رسان مشهورش هنگ آوتز را با قابلیت هایی جدید و کاربردی به نسخه 7.0 ارتقا داده است. نسخه جدید هنگ آوتز ضمن تغییراتی که در رابط کاربری داشته، به قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

گوگل به تازگی اپلیکیشن پیام رسان مشهورش هنگ آوتز را با قابلیت هایی جدید و کاربردی به نسخه 7.0 ارتقا داده است. نسخه جدید هنگ آوتز ضمن تغییراتی که در رابط کاربری داشته، به قابلیت های جدیدی همچون پاسخ سریع نیز مجهز شده تا کاربران با استفاده از آن احتیاجی به اپلیکیشن های دیگر نداشته باشند.

از این پس در هنگ آوتز، هر پیام جدیدی که برایتان ارسال شود را می توانید به صورت یک اعلان شناور در بالای صفحه مشاهده کرده و از همانجا به آن پاسخ دهید. متأسفانه اعلان شناور مخصوص پاسخ سریع، تنها زمانی نمایان می شود که فقط یک پیغام خوانده نشده داشته باشید. اگر تعداد پیام های خوانده نشده بیش از یک عدد باشد، دیگر قادر به پاسخ سریع از صفحه خانه اندروید نخواهید بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اما قابلیت خوب دیگر، امکان اضافه کردن میان برهای مکالمات به صفحه خانه اندروید است. با ارتقای هنگ آوتز به نسخه 7.0، حالا در صفحه مکالمات گزینه جدیدی تحت عنوان Save to Home Screen را مشاهده می کنید که با فشردن آن، می توانید آیکن مخاطبتان را به همراه صفحه مکالمات با او به شکل یک میانبر به صفحه خانه اندروید اضافه نمایید.

نکته قابل توجه در مورد این بروزرسانی، تبلیغ اپلیکیشن گوگل مسنجر در آن است. شایعات حاکی از آنند که غول موتورهای جستجو قصد دارد به زودی امکان ارسال پیامک را از هنگ آوتز حذف کند تا کاربران به استفاده از اپلیکیشن مسنجر تشویق گردند.

نسخه 7.0 اپلیکیشن هنگ آوتز از امروز در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته و به زودی همگان می توانند آن را از پلی استور دانلود کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    جالبه!
    همه رو گوشی دارند ولی استفاده نمی کنند!

  • امیر
    امیر | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    با هنگ اوت هیچوقت حال نکردم... خیلی کمبودا داره! مثلا پیام خالی نمیشه فرستاد...

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۷ بهمن ۱۳۹۴

      حالا مگه با تلگرام و واتس اپ میشه فرستاد!؟
      :|
      اتفاقا هنگ اوت تمام امکانات پیام رسان های رایج دیگه رو داره حتی خیلی چیزا هم اضافه تر داره ولی واقعا نمیدونم چرا با وجود نصب بودن پیش فرض روی همه گوشی های اندرویدی و موجود بودن برای آی او اس و دسکتاپ، بازم هیچ طرفداری پیدا نکرده...هر کسی که جیمیل داشته باشه می تونه ازش استفاده کنه. تازه امکان استفاده با شماره تلفن هم وجود داره مثل واتس اپ و تلگرام و ... اما بازم هیچ کس ازش استفاده نمیکنه!!

  • سینا
    سینا | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    سلام من حدود دوسالی از هنگ اوتز برای اس ام اس هام استفاده میکرم اما واقعا کم کاریه که غول فناوری دنیا اینقدر اپلیکیشنش ساده و کم امکانات باشه مثلا لااقل باس امکان اس ام اس در اینده باشه که نداشت

مطالب پیشنهادی