ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد جدید شیائومی با قابلیت هدایت توسط Mi band
تکنولوژی

پهپاد شیائومی به زودی و با قیمت ۱۰۶ دلار روانه بازار خواهد شد [شایعه]

کمپانی شیائومی در حال حاضر بزرگترین موبایل ساز کشور چین محسوب می شود، اما آنها خود را به همین بازار محدود نکرده و تلاش دارند تا در تمام دسته بندی های گجت های هوشمند محصولی برای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

کمپانی شیائومی در حال حاضر بزرگترین موبایل ساز کشور چین محسوب می شود، اما آنها خود را به همین بازار محدود نکرده و تلاش دارند تا در تمام دسته بندی های گجت های هوشمند محصولی برای ارائه داشته باشند.

این برند در حال حاضر علاوه بر اسمارت فون ها، به تولید تبلت، اسمارت تی وی، انواع پوشیدنی های هوشمند، دوربین های اکشن کم و حتی سیستم های تهویه هوا مشغول است. اکنون اخبار جدید نشان می دهد که این استارتاپ جوان به زودی از اولین محصول خود در عرصه پهپادها نیز رونمایی خواهد کرد.

کمی بیش از یک ماه قبل بود که خبر دادیم پتنتی از شیائومی به ثبت رسیده که نشان می دهد آنها در حال توسعه یک پهپاد با قابلیت هدایت از طریق Mi Band هستند.

از آن تاریخ تا به امروز هیچ خبر تازه ای از این محصول به گوش نرسید، تا این که بالاخره امروز یک منبع چینی ادعا کرده که شیائومی فاصله چندانی تا عرضه محصول نهایی ندارد. البته گفته شده شباهت بیش از اندازه پهپاد تولیدی به محصولات کمپانی مطرح DJI باعث شده که تیم سازنده به فکر یک بازنگری در طراحی ظاهری آن بیافتد.

برخی شایعات می گویند که احتمال دارد پهپاد مذکور در روز ۲۴ فوریه (۵ اسفند) و همزمان با رونمایی از Mi 5 معرفی شود. هنوز هیچ چیز قطعی نیست، اما از این بابت اطمینان داریم که ابزار پرنده شیائومی تا قبل از پایان سال جاری رونمایی خواهد شد.

Xiaomi-drone_6

منبع خبر مدعیست قیمت نهایی این محصول برابر با ۶۹۹ یوان (۱۰۶ دلار) خواهد بود و تنها ۱۰ هزار دستگاه از آن تولید می شود. هنوز نامی قطعی برای این دیوایس اعلام نشده، اما از Mi Drone به عنوان یکی از نام های احتمالی یاد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی