ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: مسیر جنگ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمدرضا طلایی
نوشته شده توسط محمدرضا طلایی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Path of War

screen640x640

بازی جدید استودیوی Nexon که بازی موفق DomiNations را در کارنامه دارد، یک استراتژی خوش ساخت دیگر است. Path of War در باطن یک MMO است که باید در آن رهبری یک نقطه از ایالات متحده آمریکا را بر عهده بگیرید و با غلبه بر دیگر گیمرها به قدرت بیشتری دست یابید تا بتوانید در نهایت پس از تصاحب پایتخت، بر آمریکا حکمرانی کنید. قابلیت های فراوان بازی چه در استراتژی دفاعی و ارتقاء پایگاه خود، چه در هنگام مبارزات و نیروهای مختلف، سبب می شوند Path of War یک بازی کامل در این سبک باشد.

Path of War

Path of War

سازنده: NEXON قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82 مگابایت زبان:

Sandstorm: Pirate Wars

sandstorm-pirate-wars-apk-2

نام یوبی سافت کافیست تا از کیفیت بازی منتشر شده توسط آن، مطمئن شد. Sandstorm با دادن هدایت کشتی های جنگی پرنده، تجربه ای جدید به ارمغان می آورد. مبارزه با دیگران برای بدست آوردن غنایم و رتبه ای بهتر در رنکینگ جهانی و قابل شخصی سازی بودن و ارتقاء تمام بخش های کشتی، به همراه گرافیک سه بعدی زیبا، Pirate Wars را یکی از بهترین عناوین هفته ساخته در حالی که سال گذشته این بازی منتشر شده و دلیل قرار گرفتن آن به روزرسانی جدید بازی است.

Sandstorm: Pirate Wars

Sandstorm: Pirate Wars

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144 مگابایت زبان:

LEGO Ninjago: Skybound

werwerw

Skybound اولین بازی لگو نیست که در هفت سنگ معرفی شده و آخرین آن ها نیز نخواهد بود. سری بازی های لگو که هر کدام گیم پلی خاص خود را با پایبند بودن به المان های قدیمی این سری، دارا هستند، هیچ وقت تکراری نخواهند شد. هر دنیای متفاوت که داستان های کتاب و فیلم های مختلف در آن ها اتفاق می افتد و پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی لگو را دارند، در قالب بازی دیده ایم و حال نوبت به داستان های جدید رسیده است. بازی دوبعدی Lego Ninjago: Skybound برای شما که با دیگر بازی های مشابه ارتباط برقرار کرده اید، یک انتخاب بسیار خوبی است علاوه بر اینکه تجربه ای جدید نیز به شمار می رود.

LEGO® Ninjago: Skybound

LEGO® Ninjago: Skybound

سازنده: LEGO Systems Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 188 مگابایت زبان:

Digimon Heroes

digimon heroes

کمتر کسی پیدا می شود که نام دیجی مون را نشناسد. کسانی که در آن دوران که سری آن ها از تلویزیون پخش می شد، با آن ها زندگی کردند. موجودات و هیولاهای دیجیتالی که به دنیای عادی انسان ها آمده بودند و داستان هایی به همراه داشتند. حال بازی Digimon Heroes که یک بازی کارتی است، توسط ناشر ژاپنی صاحب نام یعنی Bandai Namco منتشر شد. بازی به اندازه ای ریزه کاری هایی در گیم پلی خود دارد که علاوه بر طرفداران دیجی مون، می تواند طرفداران بازی های کارتی را مدت ها سرگرم کند.

Digimon Heroes

Digimon Heroes

سازنده: BANDAI NAMCO قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nexusfive
    Nexusfive | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    با تشکر از آقای طلایی
    بازی های خوبی بودن

  • m.a
    m.a | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    یادش بخیر دیجیمون یه لحظه گریمون رو دیدم بغض راه گلومو بست

مطالب پیشنهادی