ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر تازه منتشر شده از آیفون 7 و نمایش امکانات کاملا جدید برای آن

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس خبری اپل و معرفی آیفون جدید، موج شایعات نیز در مورد این دستگاه و امکاناتش بیشتر می شود. امروز نیز خبر تازه ای در این رابطه از چین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس خبری اپل و معرفی آیفون جدید، موج شایعات نیز در مورد این دستگاه و امکاناتش بیشتر می شود. امروز نیز خبر تازه ای در این رابطه از چین به بیرون درز کرده و در ادامه جزئیاتی در کُره به آن اضافه گردیده است.

رندری که از آیفون 7 منتشر شده نشان می دهد که امکانات تازه ای به این موبایل اضافه خواهد گردید و علاوه بر این، از مواد تازه ای در ساخت آن بهره گرفته می شود. هرچند که بهتر است کمی با دیده تردید به این تصویر نگاه شود، اما بسیاری انتظار دارند که آیفون جدید نسبت به مدل های ارائه شده در سال 2015 دستخوش تغییرات زیادی به لحاظ طراحی شود.

از میان تغییراتی که با در نظر داشتن رندرهای منتشر شده روی آیفون 7 اعمال گردیده می توان به استفاده از پنل Super AMOLED برای این موبایل اشاره کرد. اگر این خبر صحت داشته باشد، قطعا باعث شگفتی بسیاری خواهد شد، چراکه بر پایه خبرهای منتشر شده قبلی این شرکت تا سال 2018 قصد استفاده از نمایشگر AMOLED را نداشت.

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد شرکت KGI Securities نیز پیشتر اعلام کرده بود که تا سال 2019 اپل از این نوع نمایشگر در آیفون های تولیدی خود استفاده نخواهد کرد و همانطور که تایید خواهید کرد، این تحلیلگر بیشتر به خاطر انتشار خبرهای موثق در مورد شرکت مورد بحث شهرت دارد.

تغییر دیگر به پنل پشتی این تلفن هوشمند مربوط می شود که ظاهرا این بار از جنس سرامیک است و البته حذف خطوط مربوط به آنتن از روی بدنه دستگاه. خطوط مربوط به آنتن که روی دستگاه های آیفون وجود دارند طرفداران زیادی ندارند و بسیاری از کاربران این تلفن هوشمند آن را مشخصه ای زنانه قلمداد می کنند.

اگر خاطرتان باشد، هفته گذشته نیز گزارش جداگانه ای در این رابطه منتشر شد که در آن آمده بود، خطوط مربوط به آنتن از روی بدنه آیفون 7 حذف خواهد شد.

در رندر جدید همچنین خبری از فیش 3.5 میلیمتر هدفون نیست و ظاهرا اپل در نظر دارد که سرعت Touch ID را هم در آن بهبود ببخشد. همچنین گفته شده که شرکت مورد بحث از فلز تازه ای برای ساخت فریم کلی دستگاه استفاده خواهد کرد و تغییراتی را هم در تاچ آی دی اعمال می کند.

دوربین اصلی این موبایل همچنان 12 مگاپیکسلی است و باتری آن به خاطر بهره مندی از نوعی تکنولوژی شارژ سریع زودتر از قبل پر خواهد شد. و برای نخستین بار، آیفون رسما به عنوان یک محصول ضد آب معرفی خواهد شد.

با در نظر داشتن اینکه رندر به نمایش درآمده در این صفحه کلیه امکانات شایعه شده را در خود دارد نباید انتظار داشت که محصول نهایی معرفی شده از سوی اپل دقیقا با آن همخوانی داشته باشد.

روی هم رفته اما، هفت ماهی تا زمان معرفی این موبایل باقی مانده است و شاید بهتر باشد اندکی صبور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آروین
    آروین | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    #باتری-?

  • هادی
    هادی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی رندر مسخره و بچه گونه ای هست و قطعا کار یه فرد علاف بوده که بشینه یه رندر از تو ذهنش برای آیفون بعد، با تمام چیزایی که خودش فکر می کنن خوبه طراحی کنه...اگر نگاه کنید تم کلی گوشی (از جلو) شبیه به گوشی های سامسونگ شده، و همین نشون دهنده اینه که طراح محترم طرح رو با ترکیب چیزهایی که ذهنش بوده زده نه با خلاقیت...در ضمن یک سری از چیزها رو اپل اگر می خواست تا الان گذاشته بود و قرار ندادن اون امکانات معنیش عدم توانایی اپل نیست، بلکه معنیش اینه که اپل نمی خواد اونارو داشته باشه، مثلا ضدآب بودن یا شارژ وایرلس و ... . پس تو هر رندر جدیدی الکی نیان بگن این مدل دیگه حتما ضد آبه، این یکی مدل شارژر وایرلس مذخرف (QI) داره...

    • مرتضی
      مرتضی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

      توی رندر فقط quick charge رو اشاره کرده ، یعنی شارژ سریع که آرزوی میلیون ها دارنده ی آیفونه که داشته باشن اما ...

  • ali
    ali | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    به نظرم گوشیهایی که جنسشون از سرامیکه جذابتره ایشالله بعد این آیفون دوباره سازنده های گوشی به سمت سرامیک میرن ?

    • km
      km | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

      کجای کاری خود اپلم وایساده اندرویدیا پرچمداراشونو بدن تا یه چیزایی رو الهام بگیره واسه آیفون ۷

      • مهربان
        مهربان | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

        خدا به تو يكي شفا بده...

مطالب پیشنهادی