ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتور بازیسازی Unity حالا به صورت رسمی از تکنولوژی واقعیت مجازی کمپانی والو پشتیبانی می کند

برای بسیاری از پلتفرم های گیمینگ امروزی، شاید یکی از مهم ترین مسائل آن باشد که آیا موتور بازیسازی Unity از آن ها پشتیبانی می کند یا خیر؛ در واقع این موضوع برای بسیاری از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

برای بسیاری از پلتفرم های گیمینگ امروزی، شاید یکی از مهم ترین مسائل آن باشد که آیا موتور بازیسازی Unity از آن ها پشتیبانی می کند یا خیر؛ در واقع این موضوع برای بسیاری از بازیسازان و گیمرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کمپانی والو به تازگی خبر از سازگاری تکنولوژی واقعیت مجازی خود با این موتور محبوب بازیسازی داده است؛ بنابراین اگر یک بازی واقعیت مجازی محور به خوبی روی موتور یونیتی اجرا شود، به احتمال زیاد روی هدست وایو، محصول مشترک والو و اچ تی سی، و سایر هدست هایی که از تکنولوژی SteamVR بهره می برند، اجرا خواهد شد.

البته کمپانی والو تنها شرکتی نیست که به موتور یونیتی چراغ سبز نشان داده است. یونیتی هم چنین اخیرا از کاردبوردهای گوگل نیز پشتیبانی کرده و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تجارب واقعیت مجازی ارزان قیمتی برای مخاطبان تولید کنند.

هم گوگل و هم والو، کمی دیر نسبت به سایر کمپانی های دیگر مورد پشتیبانی موتور یونیتی قرار گرفتند. برای مثال هدست آکیلس ریفت، مدتی نسبتا طولانی است که با یونیتی سازگاری دارد. با این حال، این خبر می تواند برای آن دسته از افرادی که نسبت به عملکرد استودیوهای بازیسازی در قبال تکنولوژی والو نگران بودند، خوشایند باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی