ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید ARCHOS
تکنولوژی

آرکاس و معرفی موبایل ۱۳۰ دلاری 50d از سری Oxygen

شرکت فرانسوی آرکاس هر سال و در نزدیکی آغاز نمایشگاه MWC اقدام به معرفی چند اسمارت فون جدید می نماید و سپس آنها را در خلال نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهد. امسال نیز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

شرکت فرانسوی آرکاس هر سال و در نزدیکی آغاز نمایشگاه MWC اقدام به معرفی چند اسمارت فون جدید می نماید و سپس آنها را در خلال نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهد.

امسال نیز در آستانه آغاز نمایشگاه MWC، آرکاس یک تلفن هوشمند جدید از سری Oxygen خود را معرفی کرده. موبایل 50d یک موبایل ۵ اینچی با نمایشگری فول اچ دی است. آرکاس برای پردازش ها در این موبایل از چیپست هشت هسته ای MT6753 مدیاتک با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز ستفاده می کند و در کنار آن نیز ۲ گیگابایت حافظه ی رم را به کار گرفته است.

محصول جدید آرکاس دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند. دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است.

با داشتن نمایشگری ۵ اینچی و این مشخصات سخت افزاری، باید انتظار باتری با دوامی را از آن داشت، اما ظرفیت باتری به کار رفته در 50d تنها ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت محسوب می گردد، ضمن اینکه دستگاه با اندروید ۵.۱ لالی پاپ عرضه خواهد شد.

همانطور که پیش تر گفتیم، انتظار می رود که آرکاس اسمارت فون جدید خود را در نمایشگاه MWC امسال به نمایش درآورد. بر طبق اعلام شرکت سازنده، 50d از ماه می و با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در کشور فرانسه قابل خرید خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آرکاس قصدی برای عرضه جهانی 50d دارد یا خیر. باید تا نمایشگاه موبایل بارسلون ۲۰۱۶ صبر کرد تا بتوانیم نگاه نزدیکی به این محصول میان رده تازه بیندازیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    پشتش چقدر شبیه گلکسی اس4 هست چرا؟

مطالب پیشنهادی