ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت قصد دارد «خرید بین دو پلتفرم» را مرسوم کند

مایکروسافت بالاخره خبر عرضه کوانتوم بریک برای پی سی را هم تایید کرد. شاید تعداد انحصاری های اکس باکس وان که قرار نیست برای پی سی هم منتشر شوند انگشت شمار شده باشد. از نگاه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

مایکروسافت بالاخره خبر عرضه کوانتوم بریک برای پی سی را هم تایید کرد. شاید تعداد انحصاری های اکس باکس وان که قرار نیست برای پی سی هم منتشر شوند انگشت شمار شده باشد. از نگاه دارندگان کنسول شاید اتفاق جالبی نباشد اما پی سی گیمرها و فیل اسپنسر نظر دیگری دارند.

نکته قابل توجه در مورد کوانتوم بریک، ویژگی منحصر به فرد خرید میان دو پلتفرم است. به این منظور که اگر بازی را روی پلتفرم اکس باکس وان پیش خرید کنید، نسخه ویندوز 10 آن را کاملا رایگان دریافت می کنید، بدون هیچ هزینه اضافی. هدیه ی دیگری که روی ورژن پیش خرید شده ارائه می شود، دو نسخه ی پیشین سری Alan Wake است.

بر اساس گفته های مدیر بخش اکس باکس، فیل اسپنسر، این روند ادامه پیدا می کند، حتی برای بازی هایی که توسط استودیوهای داخلی ساخته نشده اند. وی در پاسخ به چند کاربر توییتر گفت: «ما این را یک ویژگی پلتفرمی خواهیم کرد. فکر می کنیم برای گیمرها خوب خواهد بود.»

چندی پیش، ReCore، ساخته ی کیجی اینافونه که در E3 سال گذشته نمایش داشت نیز برای پی سی تایید شد. در همان نمایشگاه E3 2015 هم فیل اسپنسر دو بازی Gears of War: Ultimate Edition و Killer Instinct را برای عرضه روی پی سی تایید کرد. گیم اسپات نیز چند روز پیش از انتشار نسخه پی سی Gears of War 4 خبر داد. Fable Legends نیز دیگر بازی مایکروسافت است که از ویندوز 10 پشتیبانی به عمل می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی