ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

والو: واقعیت مجازی به یک اپلیکیشن خاص برای مطرح شدن نیاز ندارد

بسیاری معتقدند که «اتفاق بزرگ بعدی» در دنیای تکنولوژی و صنعت سرگرمی، هدست های واقعیت مجازی و پس از آن، هدست های واقعیت افزوده هستند. چندین کمپانی بزرگ خود را آماده ی عرضه ی هدست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

بسیاری معتقدند که «اتفاق بزرگ بعدی» در دنیای تکنولوژی و صنعت سرگرمی، هدست های واقعیت مجازی و پس از آن، هدست های واقعیت افزوده هستند. چندین کمپانی بزرگ خود را آماده ی عرضه ی هدست های شان به بازار کرده اند و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، تا پایان سال، روی دیگری از صنعت سرگرمی و دنیای تکنولوژی را خواهیم دید.

با این حال، بسیاری دیگر معتقدند که برای جذب مردم و علاقه مند کردن شان به خرید یکی از این هدست ها، باید اپلیکیشن یا محتوای خاصی روی آن توسعه پیدا کند. در واقع چه چیزی باعث می شود که همه مردم بخواهند یک هدست واقعیت مجازی داشته باشند؟

اما در سوی دیگر، Chet Faliszek از کمپانی والو، توسعه دهنده هدست Vive، چنین اعتقادی ندارد. وی در گفتگویی با مجله آلمانی PC Games Hardware گفت: «اپلیکیشن خاص که آیفون را مطرح کرد چه بود؟ اپ استور بود. در آن دوران، توسعه دهندگان بسیاری روی این پلتفرم تمرکز نداشتند و بسیاری محتوای کوچک قابل استفاده بود. اما امروز برخی از آن ها حتی بزرگ تر از بازی های پر هزینه هم شده اند. ما از اسمارتفون ها و تبلت ها خوش مان می آید، چون تجربه ای متفاوت نسبت به پی سی و کنسول ارائه می دهند. مشابه همین اتفاق در مورد واقعیت مجازی هم افتاده.»

اما آقای Faliszek یک مسئله اساسی را فراموش کرده. مردم آیفون می خریدند چون نیاز به یک ابزار برای برقراری تماس داشتند، وسیله ای که مدام در کنار خود نگه دارند. چه چیزی باعث می شود که مردم حالا بخواهند از یک هدست گران قیمت بهره بجویند، در حالی که هیچ محتوای قابل توجهی روی آن ارائه نشده؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amir
    amir | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    i love your site
    alert("Hello")

مطالب پیشنهادی