ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمائی از صفحه نمایش 4.7 اینچی با قابلیت رول شدن به دور مچ دست

تاکنون به آینده موبایل ها فکر کرده اید و آیا دلتان خواسته که نمونه هایی تولید و روانه بازار شوند که با بقیه فرق دارند و به رسم همیشگی، یک صفحه نمایش مستطیلی و بدنه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

تاکنون به آینده موبایل ها فکر کرده اید و آیا دلتان خواسته که نمونه هایی تولید و روانه بازار شوند که با بقیه فرق دارند و به رسم همیشگی، یک صفحه نمایش مستطیلی و بدنه ی غیر قابل انعطاف نداشته باشند؟

اگر این طور است، شاید این خبر موجب خوشحالیتان بشود زیرا به تازگی نوعی صفحه نمایش LCD 4.7 اینچی طراحی گشته که به راحتی می توان آن را خم کرده و دور مچ خود بست. این دیوایس در واقع نوعی نمایشگر به شمار می رود که می توان به عنوان ساعت هوشمند نیز از آن بهره گرفت.

کمپانی انگلیسی FlexEnable برای ساخت این محصول، یک LCD تمام رنگی را به صورت ورقه ای بسیار باریک تولید نموده که حدودا یکصدم اینچ ضخامت دارد و همین امر موجب یکدستی پنل می شود.

به ادعای کمپانی سازنده این دستگاه بسیار بهتر از دیگر ابزارهای پوشیدنی عکس و ویدئو را نمایش می دهد و محتوای تصویری آن خوانائی و وضوح کامل را دارند.

البته جا دارد اشاره نمائیم این نخستین صفحه نمایش قابل انعطاف دنیا نیست و پیش از آن نیز کمپانی های دیگری همانند ال جی، یک پنل 18 اینچی OLED که قابلیت رول و لوله شدن دارد را طراحی و عرضه نموده بودند.

اما این ایده که فعلا در مرحله فرضیه و نمونه اولیه قرار دارد با نمونه های پیشیین فرق داشته و تنها OLCD موجود در دنیاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی