کالبد شکافی گلکسی اس 7 وجود سیستم خنک کننده آبی را تأیید می کند
هنوز یک روز بیشتر از معرفی گلکسی اس 7 و S7 Edge نگذشته که خوره ها دست به کار شده اند و دل و جگر این دستگاه ها را بیرون ریخته اند. این وبلاگ روسی ...
هنوز یک روز بیشتر از معرفی گلکسی اس 7 و S7 Edge نگذشته که خوره ها دست به کار شده اند و دل و جگر این دستگاه ها را بیرون ریخته اند. این وبلاگ روسی با استفاده از تفنگ حرارتی دست به کار شده و گلکسی اس 7 را از درب پشتی آن باز کرده است.
جالبترین قسمتی که با باز کردن گلکسی اس 7 به آن پی بردیم، وجود سیستم خنک کننده مایع در آن است. لوله هایی مسی دارای مایع مخصوصی اطرف پردازنده و چیپ گرافیکی اس 7 قرار دارند تا بتوانند گرمای حاصل از چیپست های جدید اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 به کار رفته در این دستگاه را دفع کنند.
سامسونگ تأکید ویژه ای روی قابلیت های گیمینگ سری جدید پرچمدارهایش دارد. گلکسی اس 7 از چیپ گرافیکی جدید و قدرتمند Vulcan بهره می برد و حتی سامسونگ یک گیم لانچر جدید برای آن تهیه کرده که با بستن اپلیکیشن ها و نوتیفیکشن های اضافه، سیستم را برای اجرا بهتر بازی آماده می کند. سیستم خنک کننده مایع نیز به کمک این چیپ گرافیکی می آید تا عملکرد بهتری از خود ارائه دهد.
مورد دیگری که باز شدن گلکسی اس 7 متوجه آن شدیم، این است که درب پشتی آن با استفاده از چسب مخصوص و قدرتمندی، در جای خود محکم شده اما اگر در معرض گرما قرار بگیرد، ممکن است شل شود (همانطور که تیم سایت hi-tech موفق شدند این دستگاه را باز کنند.)
مشکل اینجا است که با وجود ضد آب بودن اس 7، این چسب تنها مانع نفوذ آب به درون آن محسوب می شود و هیچ لایه محافظ دیگری برای آن تعبیه نشده است. بنابراین اگر شل شود ممکن است خاصیت مقاوم بودن در برابر آب را از دست بدهد. در ادامه می توانید تصاویر سخت افزار گلکسی اس 7 را مشاهده کنید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
















به هر چی گیر میدید شما
با سلام. واقعا برا من خنده داره که گرما ببینه و درش شل بشه (همانطور که تیم سایت hi-tech موفق شدند این دستگاه را باز کنند.)بابا تو شکل داره نشان میده یارو با دوتا دیلم درشو باز کرده، بعدش اصلا شما راست میگید با گرما باز میشه ولی یعنی این گوشی اینقد داغ میکنه که درو شل کنه... ???چی بگم
من فقط چند جمله میگم
سامسونگ گوشی پرنده بزنه....
از اولین گوشی شیشه و فلز زده باشه....
مشکل مدیریت رم نداشته باشه.....
دوربینش بیرون نزده باشه.....
هنگ نکنه و اصن نکرده باشه خخخخ.....
رم خور بوده باشه پرچمداراش.....
ضد آب باشه همه گوشیاش......
فناوریش بالا بره بتونه دوربین و لنز ۲۳ بزنه......
رابط کاربریش رنگارنگ و مهد کودکی نباشه......
بازم سامسونگ دست نمیگیرم چون اشغاله
وارزش خریدش از صفره کمتره
خدایا اینو شفا نده بزار بخندیم یارو فازش مشخص نیست اون همه مزیت و اون همه برطرف کردن اشکال سامی رو میگه اخرش میگه اشغاله /: خو اشغاله نخر ناموسا تو چرا میسوزی پر فروش ترین گوشی واس سامی هس یعنی این همه مردم اشغال میخرن سونی که فروشش از ساندیس هم کمتره اشغال نشده?! حقیقت تو رویا گمه شده حکایت شما شده ?
خدایا اینو شفا نده یکم بخندیم ممنونم
این دوست سونی بازمون سرش به جایی خورده احتمالا اگه میشناسیدش برسونیدش به بیمارستان.اونی که دیگه کسی دست نمیگیره سونیه اسمش نه سامسونگ
کلا انسان نرمال و عادی تعصبی به هیچ برندی نداره چه اپل سامسونگ سونی و ...
من هم سونی داشتم هم اپل و هم سامسونگ و از همه گوشیام لذت بردم .
و الان هم به نظرم گلکسی اس 7 گوشیه خوبیه و در اینده اون رو میخرم .
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, این سیستم خنک کننده آبی مطمئننن کارآمد خواهد و بود و اثر مثبت خواهد داشت در S7, قرار دادن این سیستم خنک کننده آبی در S7فکر عاقلانه ای بود از طرف سامسونگ, واقعاآفرین به سونی و سامسونگ که هر کدام به شکلی از سیستم خنک کننده استفاده کردن , سیستم خنک کننده یک ضرورت هس و تقلید نیست و در هر تلفن همراهی که نیاز بشود اجراء شدنی هس
با توجه به این توضیحات اس 7 به هیچ عنوان قابل تعمیر نیست و حتی توسط متخصص هم نمیشه باتری رو عوض کرد و در صورت خرابی یا مشکل باید کل دیوایس رو عوض کرد
سامسونگ این گوشی رو ضدآب زده و برای محافظت از نفوذ آب به داخل گوشی طبق گفته هاشون از چسب قوی و قدرتمندی استفاده کرده.
در ضمن اونا با تفنگ حرارتی این چسب رو تونستن ذوب کنن کاربران که گوشی رو تو کوره ی داغ و یا درجه ی بالا که نگهداری نمیکنن.
پس جای نگرانی نیست.
آقا یک سوال این هنوز فروش رسمی محصول شروع نشده از کجا آورده داره تست می کنه با تشکر از لایو بلاگ دیشب دیجیاتو از پوشش کنفرانس
تو بارسلون میفروختن فروش جهانیش شروع نشده
امسال سامسونگ ترکوند باید منتظر سونی اپل باشیم الی که زیاد کار فوقالعاده نکرد
انصافا بعضی چیزا هست آدمو نگران میکنه دقیقا مثل این
بابا این حرفا چیییه این واسه سیستم گیمینگشه که گرم نکنه دستو اذیت نکنه، نه واسه کنترل گرمایه بیش از حدشه ....کوتاه بیااااااااااان نری الکی شایعه درست کنی
سیستم گیمینگ هست اما گیم نیست خوودایی واس اندروید بازی نمیاد وقتیم میاد با 2 ماه تاخیر تازه با کلی لگ !?? واسه گیمینگ فقط ایپد یه پرچمدار اندروید هم واس کارای روزمره