ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید بخش داستانی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد [تماشا کنید]

چند روز پیش بود که استودیوی ناتی داگ، خبر از انتشار تریلری جدیدی از بخش داستانی بازی Uncharted 4: A Thief's End داد و حالا با گذشت زمانی اندک، این تریلر منتشر شده است. همان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۰

چند روز پیش بود که استودیوی ناتی داگ، خبر از انتشار تریلری جدیدی از بخش داستانی بازی Uncharted 4: A Thief's End داد و حالا با گذشت زمانی اندک، این تریلر منتشر شده است. همان طور که انتظار می رود، تریلر جدید بخش های قابل توجهی از داستان نسخه چهارم Uncharted را لو خواهد داد و ممکن است باعث اسپویل آن شود.

نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4 معتقد است که این نمایش کوتاه، بهترین تریلری است که تا به امروز توسط تیم استودیوی ناتی داگ تولید شده است؛ نمایشی که روی دلایل ناتان دریک، شخصیت اصلی بازی، از آخرین ماجراجویی اش تمرکز کرده است.

اما در کمال ناباوری، نکته ای جالب توجه در تریلر جدید به چشم می خورد که باعث جنجالی خبری شد. در دقیقه 1:37 این تریلر، ناتان دریک به یک نقاشی روی دیوار چشم می دوزد که در واقع جز طرح های مفهومی بازی Assassin's Creed 4: Black Flag بوده است. این نکته توسط یکی از کارکنان یوبیسافت مونترال کشف شد و وی واکنش تندی نسبت به این موضوع نشان داد.

در نهایت، بازتاب گسترده این خبر باعث شد تا تیم ناتی داگ مسئولیت این اشتباه را برعهده گرفته و عمیقا از طرفداران و نیز کمپانی یوبیسافت معذرت خواهی کند. این استودیو اعلام نموده که این مشکل برطرف شده و در ورژن جدید تریلر، که در پایین قرار گرفته، دیگری خبری از آن طرح مفهومی نیست. نسخه چهارم بازی آنچارتد چندی پیش تاخیر خورد و قرار است در تاریخ 26 آپریل (7 اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    اه این انچارتد دیگه شورشو دراورده مسخره نصف بازیرو لو داد با این تریلر دادنشان..بسه دیگه هر چیزی اندازه داره من که ندیدم یکم شوق داشته باشم

  • Reza
    Reza | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    فوق‌العاده است،

مطالب پیشنهادی