ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان اپلیکیشن های ویندوز فونی دو برابر اندرویدی ها درآمد دارند

چندی پیش شرکتی به نام InMobi گزارش سال 2016 خود در مورد توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی را منتشر کرد که با استناد به پاسخ بیش از 1000 توسعه دهنده گردآوری و تهیه شده است. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

چندی پیش شرکتی به نام InMobi گزارش سال 2016 خود در مورد توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی را منتشر کرد که با استناد به پاسخ بیش از 1000 توسعه دهنده گردآوری و تهیه شده است.

براساس این گزارش توسعه دهندگان اپلیکیشن برای ویندوز فون به طور متوسط بالغ بر دو برابر توسعه دهندگان اندرویدی در هر ماه درآمد دارند. اگر این مساله از نظرتان جالب بوده است توجه شما را جلب می کنیم که به دنباله این اطلاعات توجه نمایید.

طبق گزارش این شرکت، توسعه دهندگان ویندوز فونی به طور متوسط 50 درصد از توسعه دهندگان iOS بیشتر درآمد دارند. اما با وجود این درآمد خوب، 86 درصد از توسعه دهندگان برای اندروید می نویسند و 56 درصد هم برای iOS و تنها 21 درصد آنها ترجیح می دهند که برای ویندوز فون محتوا تهیه کنند.

با این همه، اوضاع برای گروه سوم ظاهرا خوب است و به طور متوسط ماهیانه 11400 دلار درآمد دارند و توسعه دهندگان اندروید و iOS نیز به ترتیب 4900 و 8100 دلار در ماه درآمد دارند. طبق آمار و ارقام منتشر شده در این گزارش، 49 درصد از توسعه دهندگان ویندوز فون بالغ بر 10 هزار دلار در ماه درآمد دارند و 45 درصد از توسعه دهندگان اندروید نیز چنین درآمدی را برای خود اعلام کرده اند. این در حالی است که شمار بیشتری از دولوپرهای iOS چنین درآمدی دارند (معادل با 53 درصد).

حتما می خواهید بدانید چطور توسعه دهندگان ویندوز فون می توانند در حالی که برای پلتفرمی با کمترین میزان کاربر اپلیکیشن تولید می کنند درآمد بیشتری نسبت به اندروید و iOS داشته باشند؟ شرکت InMobi اعلام داشته که توسعه دهندگان ویندوز فون رقابت کمتری را در بازار کاری خود شاهد هستند و به همین خاطر کاربران راحت تر می توانند به اپلیکیشن های آنها دسترسی پیدا کنند.

در این گزارش آمده است:

ویندوز مخاطبان محدودتری دارد و به همین خاطر اپ استور آن همچون اندروید و iOS به بخش های متعدد تفکیک نشده و در نتیجه پیدا کردن اپلیکیشن ها در آن به مراتب راحت تر بوده و رقابت در میان اپلیکیشن های یک گروه نیز کم تر است. از همین رو، توسعه دهندگان اپ استور ویندوز فون درآمد ماهیانه بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

توسعه دهندگان پلتفرم موبایلی مایکروسافت نسبت به آینده آن بسیار خوشبین هستند. 28 درصد آنها انتظار دارند که کسب و کار این شرکت ظرف سه سال آینده رشد خوبی داشته باشد و 16 درصد نیز نسبت به کوچک تر شدن این کسب و کار ابراز نگرانی کرده اند. 75 درصد از توسعه دهندگان اندروید نیز توقع دارند که در همین بازه کسب و کارشان رونق پیدا کند و 19 درصد دیگر پیش بینی افت رونق آن را دارند.

61 درصد از افرادی هم که برای iOS می نویسند نسبت به آینده (سه سال پیش رو) خوشبین هستند و 25 درصد دیگر از آن نگران.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    با یک حساب و کتاب ساده میتونید متوجه بشید که تعداد کاربران ویندوز 10 دسکتاپ و ویندوزفون روی هم، از تعداد کاربران هر سیستم عامل دیگری بیشتره و علاوه بر اون، بازار بکر و دست نخورده ایه که هر برنامه نویسی سراغش نرفته بنابراین ساختن یک اپلیکیشن یونیورسال برای ویندوز میتونه تعداد بسیار زیادی از کاربران رو به خودتون جذب کنه و درنتیجه درآمدی مضاعف رو به دنبال داشته باشه...

  • Hesam
    Hesam | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی جالبه!اکثرشما حتی ویندوزو از نزدیک ندیدین بعد میاین نظرات چرتو پرت میدین.

    • علی
      علی | ۹ اسفند ۱۳۹۴

      حق با شماست دوست عزیز .. بیشتر این افراد حتی یکبارهم وینفون رو تجربه نکردن تا بحث وینفون میشه سریع بحث فقدان اپ رو پیش میکشن ک ب هیچ وجه اینطوری

  • محمد
    محمد | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    بنظرم یکی از دلایلش اینه ک اپ های اندروید راحت هک میشن و در دسترس قرار میگیرن ولی اپ های وینفون اینطور نیس

  • سعید
    سعید | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    پس چرا من ندارم ؟؟؟
    ;)

    • Meysam-Tn2
      Meysam-Tn2 | ۹ اسفند ۱۳۹۴

      2×0=0

  • احمد
    احمد | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    این یعنی دست کاربر برای انتخاب اپ باز نیست
    و به ضرر کاربران این سیستم عامل هست

مطالب پیشنهادی