ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل Meizu PRO 6 به فناوری Force Touch مجهز خواهد بود [شایعه]

کمپانی نوپای Meizu امسال در کنگره جهانی موبایل از نسخه ای متفاوت از اسمارت فون جدید خود موسوم به Pro 5 پرده برداشت که مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو است و برخلاف پلتفرم اصلی آن ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

کمپانی نوپای Meizu امسال در کنگره جهانی موبایل از نسخه ای متفاوت از اسمارت فون جدید خود موسوم به Pro 5 پرده برداشت که مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو است و برخلاف پلتفرم اصلی آن یعنی اندروید قادر خواهد بود به تناسب سخت افزاری که در حال اجرای آن است، رابط کاربری مناسب همان دستگاه را به نمایش در بیاورد.

پس از این مراسم، شایعاتی در وب منتشر گشتند که به تصمیم جدید این شرکت مبنی بر تولید موبایل PRO 5 Mini اشاره داشتند. اما بر اساس جدیدترین شنیده ها، گویا این نسخه هرگز به تولید نخواهد رسید و در عوض باید منتظر تلفن های هوشمند Meizu MX6 یا PRO 6 باشیم.

با اینکه حرف و حدیث های بسیاری درباره ی پرچمدار آتی این کمپانی در وب وجود دارد، اما معاون ارشد شرکت مورد بحث یکی از امکانات این محصول را لو داده و اسکرین شاتی از آن را در صفحه ی خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر نموده.

بر اساس این عکس معلوم شده که Meizu PRO 6 به نمایشگر Force Touch که با عنوان لمس سه بعدی نیز شناخته می شود، مجهز خواهد بود. این ویژگی را قبلا در اسمارت فون هایی همانند Mate S هوآوی، ZTE Axon Mini و آیفون 6s و 6s Plus شاهد بوده ایم.

عکس یاد شده به طور کاملا شفاف، منوی دیگری از گالری را نمایش می دهد که در نتیجه اعمال فشار بیشتر روی آیکون گالری در صفحه ی هوم پدیدار می گردد. بد نیست یادآوری کنیم که رابط کاربری Flyme OS فاقد منوی اپلیکیشن ها یا همان app drawer است.

فارغ از این تصویر، هیچ اطلاعات دیگری در رابطه با این پرچمدار در دست نیست. انتظار می رود که این موبایل در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری میلادی معرفی گردد و با استناد به جدیدترین شایعات، احتمالا قلب تپنده ی آن را چیپست اگزینوس 8870 تشکیل خواهد داد. البته باید بدانید که چیپست 8870 هنوز رونمائی نگشته اما گفته می شود شباهت بسیاری به اگزینوس 8890 دارد و احتمالا فقط فرکانس پردازش آن ضعیف تر خواهد بود.

همچنین شنیده های حاکی از این هستند که PRO 6 با بدنه ی فلزی، 4 گیگابایت رم و نمایشگری با فناوری AMOLED همراه خواهد بود.

Meizu-PRO-6-Force-Touch_1-800x1422

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی