ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست شکنجه گلکسی S7 edge سامسونگ [تماشا کنید]

بدون شک موبایل گلکسی اس 7 اج سامسونگ یکی از بهترین و قدرتمندترین اسمارت فون هایی است که به زودی روانه بازار خواهد شد. در مشخصات این محصول ذکر شده که علاوه بر زیبایی و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

بدون شک موبایل گلکسی اس 7 اج سامسونگ یکی از بهترین و قدرتمندترین اسمارت فون هایی است که به زودی روانه بازار خواهد شد. در مشخصات این محصول ذکر شده که علاوه بر زیبایی و داشتن ویژگی های منحصر به فردی همانند قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار، نمایشگر همیشه روشن، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و تکنولوژی خنک کننده مایع، بدنه اش نیز دوام و استحکام بالائی دارد.

اما اینها تماما ادعاهای شرکت سازنده هستند و معلوم نیست آیا صحت دارند یا فقط نوعی تبلیغ برای محصول یاد شده محسوب می گردند.

برای آگاهی از این امر فیلمی در شبکه تصویری یوتوب منتشر شده که به این سوال به طور واضح پاسخ می دهد.

این فیلم را یوتوبری به نام JerryRigEverything ضبط نموده و در آن روش های مختلف تست مقاومت را روی اسمارت فون مورد بحث پیاده سازی کرده. به طور مثال، با ابزارهای تیز و بُرنده، روی سطح صفحه نمایش خراش ایجاد می نماید یا سعی می کند با کاتر روی بدنه ی موبایل خط بیندازد.

برای اینکه بدانید آیا گلکسی S7 edge سامسونگ در برابر تمامی شکنجه هایی که به آن وارد می شود چه واکنش هایی از خودش نشان می دهد، توصیه می کنیم حتما ویدئوی زیر را تماشا نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • kj
    kj | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    آخه چرااااا???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی