ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ابزاری برای انتقال محتویات Evernote به اپلیکیشن OneNote منتشر کرد

اپلیکیشن OneNote کمپانی مایکروسافت، چند وقتی می شود که از قابلیت هایی چون کراس پلتفرم پشتیبانی می کند، اما شاید یکی از بزرگ ترین مشکلات افرادی که به دنبال مهاجرت از دیگر اپ های مشابه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اپلیکیشن OneNote کمپانی مایکروسافت، چند وقتی می شود که از قابلیت هایی چون کراس پلتفرم پشتیبانی می کند، اما شاید یکی از بزرگ ترین مشکلات افرادی که به دنبال مهاجرت از دیگر اپ های مشابه چون Evernote به سایر اپلیکیشن های نت برداری هستند، عدم پشتیبانی از قابلیت انتقال اطلاعات باشد.

در همین راستا، اهالی ردموند به تازگی ابزاری برای انتقال اطلاعات و محتویات به OneNote منتشر کرده اند که اختصاصا برای انتقال نت های Evernote ساخته شده است. ابزار مورد بحث، در حال حاضر روی ویندوز در دسترس قرار گرفته و در آینده، ورژن مک آن نیز عرضه خواهد شد.

ابزار جدید مایکروسافت، در حال حاضر با تمام پی سی های مجهز به ویندوز 7 یا بالاتر سازگاری دارد و سازندگان آن پیشنهاد می کنند که برای بالا بردن سرعت و روند انتقال اطلاعات، Evernote را نیز روی ویندوز نصب کنید.

اگرچه هر دو اپلیکیشن OneNote و Evenote عملکرد کاملا مشابه یکدیگر دارند اما مایکروسافت امیدوار است که بتواند کاربران Evernote را نسبت به استفاده از اپ خود ترغیب کرده و امکاناتی چون دسترسی رایگان آفلاین و آپلود نامحدود ماهانه را در دسترس آنان قرار دهد. ابزار انتقال محتویات OneNote را می توان از طریق وب سایت رسمی اپلیکیشن دانلود کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محسن برجی
    محسن برجی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    OneNote ویژگی‌هایی دارد که آن را در رتبه بالاتری نسبت به Evernote قرار می‌دهد، ولی عدم پشتیبانی وان نوت از نوشتن فارسی در نسخه اندروید، مشکل خنده‌داری است که داد همه را در آورده.

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    به نظرم مایکی به جای این کار بهتره کمی قابلیت‌های تایپ حروف فارسی و عربی رو تقویت کنه.

مطالب پیشنهادی