ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حذف و ادغام مخاطبین تکراری و مدیریت کامل بر دفترچه تلفن اندروید با Contacts Optimizer

مدیریت تک تک مخاطبین از طریق دفترچه تلفن اندروید نه تنها کار بسیار زمان بری است، بلکه عاقلانه هم نیست، چرا که پلی استور میزبان صدها اپلیکیشن کاربردی است که می توانند سختی انجام این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

مدیریت تک تک مخاطبین از طریق دفترچه تلفن اندروید نه تنها کار بسیار زمان بری است، بلکه عاقلانه هم نیست، چرا که پلی استور میزبان صدها اپلیکیشن کاربردی است که می توانند سختی انجام این کار را با اتوماسیون از دوشتان بردارند.

اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش اپ Cleanup Duplicate Contacts را برای پلتفرم iOS معرفی کردیم که می توانست حذف و ادغام مخاطبین تکراری را در یک چشم به هم زدن برایتان انجام دهد. اپ Contacts Optimizer نیز برای همین کار در پلتفرم اندروید طراحی شده، مضاف بر این که قابلیت های بسیار کارآمد دیگری هم در چنته دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

2

Contacts Optimizer دفترچه تلفن موبایل شما را به دقت آنالیز می کند، و می تواند در کمتر از یک دقیقه کلیه مخاطبین تکراری را در آن پیدا کند. پس از این کار تصمیم گیری با شماست که آیا تکراری ها حذف شوند یا اینکه اطلاعات شان با هم در یک مخاطب جمع آوری گردد.

البته اپلیکیشن از پس کارهای دیگری هم بر می آید. با آن می توانید شماره دسته بزرگی از مخاطبان را به طور یکجا ویرایش و اصلاح کنید. به عنوان مثال برای شماره های ثابت شهر تهران، کد 021 را به اول همه آنها اضافه نمایید.

قابلیت دیگر Contacts Optimizer، پیدا کردن شماره های اشتباه است. ممکن است سهوا شماره ای را وارد دفترچه تلفن کرده باشید که تماس با آن غیر ممکن باشد، یا اصلا شماره ای برایش ثبت نکرده باشید. اپلیکیشن مورد بحث تمامی آنها را در کسری از ثانیه برایتان پیدا می کند تا قادر به ویرایش آنها باشید.

Contacts Optimizer همچنین می تواند مخاطبین منتخب شما را میان حساب های کاربری مختلف جابجا کند. با استفاده از این قابلیت می توانید به عنوان مثال مخاطبین ذخیره شده در سیم کارت و حافظه داخلی را با مخاطبین جیمیل ترکیب و این مجموعه را به حساب کاربری دیگرتان بفرستید.

Contacts Optimizer رایگان است، اما یک نسخه حرفه ای پولی هم دارد که البته خرید آن برای کاربر واجب نیست. اگر خواستار حمایت از توسعه دهنده اپلیکیشن باشید می توانید این نسخه را خریداری کنید.

Contacts Optimizer

Contacts Optimizer

سازنده: Compelson Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amin
    Amin | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    هرگزینه ای رو میخوای استفاده کنی میگه بخر برنامرو وگرنه تغییرات ذخیره نمیشه ??

مطالب پیشنهادی