ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم باکس ایسر
تکنولوژی

ایسر کروم بیس مخصوص جلسات را با قیمت ۷۹۹ دلار معرفی کرد

گوگل امروز از یک رایانه کروم بیس (Chromebase) مخصوص جلسات رونمایی کرد. این محصول مبتنی بر سیستم عامل کروم محصول ایسر بوده و ۷۹۹ دلار قیمت دارد. کروم بیس یک رایانه رومیزی All-in-one است که از سیستم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

گوگل امروز از یک رایانه کروم بیس (Chromebase) مخصوص جلسات رونمایی کرد. این محصول مبتنی بر سیستم عامل کروم محصول ایسر بوده و ۷۹۹ دلار قیمت دارد.

کروم بیس یک رایانه رومیزی All-in-one است که از سیستم عامل کروم گوگل بهره می برد. قرار است این محصول از امروز در آمریکا، کانادا، انگلیس،‌ ایرلند و استرالیا عرضه شود و فروش آن در سایر کشورها کمی دیرتر آغاز خواهد شد.

در گذشته نیز شاهد ارائه محصولاتی تحت عنوان کروم بیس بوده ایم و خود گوگل نیز برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ کروم بیس مخصوص جلساتش را به بازار عرضه کرده بود. این محصول تازه ایسر شباهت زیادی با نمونه قبلی دارد و نشان می دهد که گوگل می خواهد با افزایش تنوع در محصولات و سازندگان، توجه بیشتری را جلب این رده نوپا از رایانه های رومیزی کند.

Vidya Nagarajan به عنوان مدیر ارشد محصولات در واحد Chrome for Work گوگل در پستی به این مناسبت می نویسد: «کروم بیس مخصوص جلسات یک رایانه All-in-one است که جهت برگزاری جلسات کوچک و گفتگوهای ویدیویی آنلاین و امن بهینه شده است.»

این رایانه رومیزی مجهز به یک نمایشگر ۲۴ اینچی لمسی و دوربین HD است. چهار میکروفن و دو اسپیکر با کیفیت نیز وظیفه دریافت و پخش گفتگوها را بر عهده دارند.

گوگل برای تشویق خریداران، قیمت این محصول را برای خریدهای بیشتر از یک دستگاه ۵۴۹ دلار تعیین کرده و پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن نیز رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    اپل که خودش خدای کپیه.

  • امیر
    امیر | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    این ایسر هم کلا زده توی کار کپی از مک ها
    اون از مک بوک ایر چند روز پیش
    اینم از ای مک
    کپی وقیحا نه

مطالب پیشنهادی