ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر بی سیم جدید LG Innotek تا سه برابر نسبت به شارژرهای قبلی سریع تر است

شارژرهای بی سیم یکی از پدیده های جدید صنعت موبایل اند که گاه در بسته بندی موبایل های لوکس و گران قیمت قرار می گیرند. اما در دنیای مدرن امروزی که شارژرهای باسیم سرعتی بسیار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

شارژرهای بی سیم یکی از پدیده های جدید صنعت موبایل اند که گاه در بسته بندی موبایل های لوکس و گران قیمت قرار می گیرند. اما در دنیای مدرن امروزی که شارژرهای باسیم سرعتی بسیار عالی یافته اند، شارژ بی سیم هنوز آن طور که باید و شاید به پیشرفت نرسیده و همچنان بخش عمده ای از کاربران از آن بی بهره اند.

با این وجود، LG Innotek اخیرا از ماژولی بی سیم رونمایی کرده که ظاهرا می تواند موبایل ها را با سرعتی معادل شارژرهای باسیم پرسرعت امروزی شارژ کند. کمپانی مورد بحث مدعی است که این ماژول های فرستنده تا سه برابر نسبت به قبل سریع تر بوده و می توانند در 30 دقیقه، باتری موبایل را از 0 تا 50 درصد شارژ کنند.

ال جی می گوید که این مهم با افزایش قدرت فرستنده از 5 وات به 15 وات به دست آمده است که آن را از لحاظ قدرت، در جایگاهی برابر با دیگر تکنولوژی های مشابه همچون Quick Charge قرار می دهد. با این حال، فرستنده های بی سیم تا حد قابل توجهی با مشکل اتلاف انرژی مواجه اند که سبب می شود تا شارژ بی سیم دقیقا با همان سرعت شارژ باسیم، صورت نگیرد. اما در هر صورت شکی نیست که LG Innotek بهبودی قابل توجه در این تکنولوژی پدید آورده.

ماژول های فرستنده جدید LG Innoteck، با مشخصات و استانداردهای مختلف شارژ بی سیم سازگاری دارند. این ماژول ها، از استانداردهای Wireless Power Consortium و AirFuel Alliance پیروی می کنند و با هردو حالت شارژ 15W WPC و 5W PMA سازگاری دارند. این بدان معناست که از ماژول ها می توان برای محصولات مختلفی از جمله اسمارت فون ها استفاده کرد و دیگر نیازی نیست که نگران برند دستگاهتان یا تکنولوژی مورد استفاده در آن باشید.

کمپانی مورد بحث در حال حاضر با کمپانی های سازنده چیپ همکاری می کند تا محصولات مختلفی، از شارژرهای خانگی گرفته تا شارژرهای مناسب برای محیط کار را تولید نماید. LG Innotek قصد دارد که تولید انبوه فرستنده بی سیم 15 واتی خود را در عرض کمتر از یک سال آغاز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی