ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو سال آینده توسط سامسونگ عرضه خواهد شد

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرده بود این شرکت قصد دارد در سال 2016 یک تلفن هوشمند تاشو به بازار عرضه کند، محصولی که البته به نظر می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرده بود این شرکت قصد دارد در سال 2016 یک تلفن هوشمند تاشو به بازار عرضه کند، محصولی که البته به نظر می رسد عرضه آن تا سال آینده به تعویق افتاده باشد.

اما نکته جذاب اینکه بر اساس گزارشهای دریافتی این محصول در حقیقت یک تبلت 7 اینچی است و با تا کردن نمایشگر OLED، به تلفن هوشمند 5 اینچی تبدیل خواهد شد.

منابع داخلی شرکت کره ای می گویند 3 سال زمان برای ساخت این محصول صرف شده، تلفن هوشمندی که عملکردش به کیف پول شباهت دارد و سامسونگ می خواهد با عرضه آن تلاطمی در بازار نسبتاً آرام ابزارهای موبایل ایجاد نماید.

در ابتدای سال جاری میلادی مدیر عامل شرکت Samsung Display که به تولید نمایشگر اشتهار دارد، اعلام کرده بود توسعه صفحه نمایش های تاشوی OLED بر اساس برنامه به پیش می رود. وی همچنین اذعان داشت که شرکت کره ای تاریخ آغاز عرضه و نحوه تولید تجاری چنین قطعه ای را با همفکری شرکای خود تعیین خواهد کرد.

در پایان لازم است اشاره کنیم که یکی از منابع مطلع در این زمینه اعلام کرده که هرچند سامسونگ به دلیل مشغله و تعهدهای فراوان برای ساخت محصولات متنوع دیگر هنوز موفق نشده به شکل کامل چنین ایده ای را به یک محصول تجاری تبدیل نماید، اما با این حال اقدامات زیادی در این راستا به انجام رسانده و به نظر می رسد فاصله چندان زیادی با رسیدن به هدف نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی