ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جزییات سخت افزاری LeEco Le 2؛ موبایلی فاقد پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون

شرکت چینی LeEco که تا همین چند ماه پیش آن را با نام LeTV می شناختیم، اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ را در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. حالا تلفن همراه جدیدی از همین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

شرکت چینی LeEco که تا همین چند ماه پیش آن را با نام LeTV می شناختیم، اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ را در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد.

حالا تلفن همراه جدیدی از همین شرکت با نام «Le 2» در بنچمارک های AnTuTu و GFXBench دیده شده. شماره مدل این دستگاه در همین بنچمارک ها، X621 است و اخیرا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چین موسوم به TENAA، مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

با توجه به اطلاعات مندرج در وب سایت TENAA، تلفن هوشمند LeEco Le 2 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن Full HD است. حجم حافظه رم آن نیز به سه گیگابایت می رسد در حالی که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز در آن دیده می شود.

محصول مورد اشاره با چیپست مجتمع Helio X20 از مدیاتک همراه خواهد شد که دربرگیرنده ی پردازنده ای ده هسته ای و سه خوشه ای از نوع ۶۴ بیتی است. حجم باتری Le 2 نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ذکر شده که البته توسط کاربر عادی، قابل تعویض نیست.

دوربین اصلی دستگاه ۱۶ مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز گشته. در بخش نرم افزاری هم باید گفت که LeEco تصمیم دارد آن را با اندروید مارشملو و البته رابط کاربری سفارشی شده ی خود عرضه کند. محصول مورد اشاره از اتصال USB C بهره برده و وزن آن معادل ۱۵۳ گرم است.

نکته قابل توجه اینکه در گزارشی جداگانه، وب سایت «فون رادار» بیان کرده که موبایل بعدی LeEco از پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون بی بهره خواهد بود. این در حالیست که اکنون تنها شایعه این موضوع در مورد آیفون ۷ انتشار یافته و مشخص نیست آیا اپل واقعا در صدد انجام چنین کاری است یا خیر. انتظار می رود که LeEco Le 2، در تاریخ ۲۰ آوریل - یکم اردیبهشت ماه رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی