ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت گلکسی Note 6 سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 823 همراه خواهد بود [شایعه]

سامسونگ ظاهراً‌ قصد دارد پاییز امسال از تلفن هوشمند گلکسی نوت ۶ خود پرده بردارد اما شایعات و گزارش ها از هم اکنون در رابطه با این اسمارت فون در حال انتشار هستند. جدیدترین خبر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

سامسونگ ظاهراً‌ قصد دارد پاییز امسال از تلفن هوشمند گلکسی نوت ۶ خود پرده بردارد اما شایعات و گزارش ها از هم اکنون در رابطه با این اسمارت فون در حال انتشار هستند. جدیدترین خبر در همین رابطه نیز اشاره به این نکته دارد که دستگاه یاد شده از چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۳ با چهار هسته ی پردازشی Kryo (دارای فرکانس کاری ۲.۶ گیگاهرتز) در کنار پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۵۳۰ و ۶ -یا ۸- گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد.

ضمناً‌ گفته می شود پردازنده ای که پیش تر به آن اشاره شد یا همان اسنپدراگون ۸۲۳ تا حد زیادی مشابه پرچمدار فعلی کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود و شرکت سازنده تنها به بهینه سازی های جزئی و افزایش سرعت کلاک آن اکتفا کرده است.

ناگفته نماند اگزینوس ۸۸۹۰ فعلاً جدیدترین و قدرتمندترین چیپست خانگی کمپانی کره ای محسوب می شود و باید دید این شرکت همانند سال های گذشته به ارائه سری نوت بر اساس دو چیپست، یکی خانگی و یکی تولید شده توسط کوالکام ادامه خواهد داد یا خیر.

برخی منابع گمانه زنی می نمایند شاید سامسونگ نسخه ای بهینه شده از اگزینوس ۸۸۹۰ را آماده سازی نموده و گلکسی نوت ۶ را بر مبنای آن راهی بازار سازد و در دیگر بازارها نیز شاهد حضور محصول با اسنپدراگون ۸۲۳ باشیم؛ از سوی دیگر شاید کره ای ها آماده سازی تراشه ی دیگری را نیز در دستور کار داشته باشند که تا به امروز خبری راجع به آن بیرون درز نیافته باشد.

در مورد دیگر مشخصه های نوت ۶ نیز شایعه کنندگان می گویند این موبایل نمایشگری ۵.۶ اینچی خواهد داشت و از گواهینامه ی IP86 بهره مند خواهد بود که تائید کننده ی مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب است. به یقین با گذر زمان شاهد لو رفتن شایعات بیشتری در مورد فبلت پرچمدار کره ای ها خواهیم بود و صحت آنچه در بالا آمده اندک اندک روشن تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Farhad
    Farhad | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    این سامسونگ هم دیگه شورشو در اورده تا فبلت جدیدشو بخری دوماه بعد یکی بهترشو روانه بازار می کنه
    خودم یکی از مخاطب های پروپا قرص نوت هستم
    از نوت تا نوت۵(نوت،نوت۲،نوت۳،نوت۴،نوت۵) رو امتحان کردم باس دوباره برم نوت۵ رو زیر قیمت بفروشم و برم با مبلغ هنگفتی نوت۶بگیرم
    یکی نیس به مدیر عاملش بگه اووووف تو چقد بلایی

  • moein
    moein | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    این نوت 6 میترکونه حالا ببین

  • امیرخان
    امیرخان | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    ۸گیگابایت رم؟ چه خبره؟ برای روون اجرا شدن اینترفیس و حتی بهترین بازیها ۳ گیگابایت در کنار یک پردازنده خوب کافیه. حالا ۳ گیگ نه، ۴ گیگ! دیگه ۶ گیگ و ۸ گیگ بیشتر ب شوخی میمونه!

مطالب پیشنهادی