ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Colorfy؛ با رنگ آمیزی به آرامش برسید

شگفت آور است، اما رنگ آمیزی نقاشی ها که زمانی سرگرمی محبوبمان در دوران شیرین کودکی بود، مدتی است که توسط روان شناسان به عنوان یک «درمان» و جایگزینی برای «مدیتیشن» به افراد بزرگسال توصیه می شود. طبق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

شگفت آور است، اما رنگ آمیزی نقاشی ها که زمانی سرگرمی محبوبمان در دوران شیرین کودکی بود، مدتی است که توسط روان شناسان به عنوان یک «درمان» و جایگزینی برای «مدیتیشن» به افراد بزرگسال توصیه می شود.

طبق تحقیقات دانشمندان، انجام فعالیت های هنری می تواند در بروز احساسات، آرام نمودن درگیری های ذهنی، تقویت خودآگاهی، مدیریت رفتاری و اعتیاد، بهبود و تقویت مهارت های اجتماعی، کاهش اضطراب و افزایش اتکای به نفس افراد بالغ نقش بسزایی ایفا کند.

«هنر درمانی» این روزها به مقوله بسیار مهمی در علم روانشناسی تبدیل شده و توانسته تا نتایج خوب و شگفت آوری برای افراد تحت درمان این روش به جای بگذارد. یکی از شیوه های محبوب هنر درمانی، رنگ آمیزی است که این روزها با انتشار کتب رنگ آمیزی Coloring Escapes توسط شرکت کرایولا مجددا بر سر زبان ها افتاده.

Colorfy 2

اگرچه کتب رنگ آمیزی کرایولا به صورت فیزیکی بوده و نیازمند مداد رنگی های واقعی هستند، اما اپلیکیشن هایی هم وجود دارند که در قالب مجازی بتوانند تأثیری تقریبا مشابه کتاب های واقعی بر افراد داشته باشند، تا بتوانند بر استرس ها و درگیری های ذهنی شان غلبه کنند. Colorfy یکی از مشهورترین آنهاست که در دو پلتفرم iOS و اندروید می توانید به سراغش بروید.

Colorfy آرشیوی از نقاشی های بسیار زیبا، اما تهی از رنگ را برایتان گردآوری کرده تا بتوانید به دلخواه رنگ آمیزی شان کنید. طرح های گل و گیاه، نقوش هندسی و ماندالا از جمله این نقاشی ها هستند که فقط به تعداد محدودی از آنها در نسخه رایگان اپ دسترسی دارید.

این موضوع در رنگ آمیزی نقاشی ها هم صدق می کند. در نسخه رایگان فقط رنگ های اصلی را برای رنگ آمیزی نقاشی ها در اختیار دارید، و برای دستیابی به مداد رنگی های ویژه حتما می بایست برای استفاده از اپ حق اشتراک ماهیانه پرداخت کنید. البته برای لذت بردن از Colorfy به تعداد کافی طرح رایگان در اختیار دارید.

روش رنگ آمیزی هم بسیار ساده است؛ مداد رنگی تان را انتخاب کنید و رنگ را به روی نقاط خالی بپاشید. وقتی که رنگ آمیزی تان تکمیل شد، حالا می توانید تصویر را در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام به اشتراک بگذارید و هنرنمایی تان را به رخ دوستان خود بکشید.

اگر استرس ها و فشارهای روانی امانتان را بریده اند، بد نیست که ساعاتی از روزتان را به رنگ آمیزی در Colorfy اختصاص بدهید. شاید هنر درمانی بتواند بیشتر از شرکت در جلسات مشاوره یا مدیتیشن به زندگی پر تشویش تان سر و سامان بدهد.

Colorfy

Colorfy

سازنده: Fun Games For Free قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 59.5 / 47.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • سعید
    سعید | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    برنامه عالی بود فقط اگه خواستید دانلودش کنید نسخه کرک شده و فولشو تو اینترنت جستجو کنید و نصب کنید که هیچ محدودیتی نداشته باشه برنامه کلی تصویر داره و تازه موضوعی دسته بندی شده و از طریق اینترنت کلی تصاویر جدید میگیره و میتونید به اشتراک بذارید و تصاویر ساخته شده بقیه ببینید و رای بدید یه برنامه کامله

مطالب پیشنهادی