ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی ویدیویی دیجیاتو: iPhone SE

اپل چهلمین سالگرد خود را با عرضه ی یک محصول ویژه به نام iPhone SE یا همان آیفون Special Edition آغاز کرد، ارزان ترین تلفن هوشمند ساخته شده به دست این شرکت که ظاهر آیفون ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰

اپل چهلمین سالگرد خود را با عرضه ی یک محصول ویژه به نام iPhone SE یا همان آیفون Special Edition آغاز کرد، ارزان ترین تلفن هوشمند ساخته شده به دست این شرکت که ظاهر آیفون 5 را با خصوصیات سخت افزاری آیفون 6S پیوند داده است.

فرمول مورد استفاده توسط شرکت ساکن کوپرتینو برای کاهش قیمت این محصول ساده است؛ ساخت تلفن هوشمند در ابعاد کوچک و استفاده از طراحی و برخی دیگر از خصوصیات یکسان با محصولات مربوط به 3 تا 4 سال گذشته که هزینه ی تولید آنها در سالهای اخیر به مراتب کاهش یافته است.

اما در هر حال تردیدی وجود ندارد که آیفون SE تلفن هوشمند جذابی به حساب می آید و بخش عمده ای از ویژگی های برادران بزرگتر خود، از جمله یکی از بهترین تجربه های عکاسی بازار را در کنار قدرت پردازش بسیار مناسب، با قیمت 399 دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.

گذشته از این باید توجه داشت که بازار تلفن های هوشمند در این اندازه، کاملاً از تنوع خالی است و کمتر محصول جذابی در آن به چشم می خورد و همین موضوع، قدرت رقابت آیفون جدید را بیشتر از هرچیز افزایش داده است، محصولی که البته اپل آن را قدرتمند ترین تلفن هوشمند 4 اینچی در جهان می نامد.

در روزهای گذشته بررسی کامل جدیدترین و ارزان ترین آیفون اپل را مطالعه کردید، اکنون از شما دعوت می کنیم برای مشاهده ی بهتر خصوصیات این تلفن هوشمند، بررسی ویدیویی آیفون SE را در ادامه مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Godzilla
    Godzilla | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    در بررسی se اپ دیجیاتو رویت میشه که مگه برای ios هم هست؟

  • سیاوش
    سیاوش | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    استاد جمع و تفریق هم بلد نیستی اون 0.2 اینچه

    • باقر
      باقر | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

      خوب حالا سریع تایپ کردم چه گیر دادن های مسخره ای...

  • محمد
    محمد | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دیجیاتو این برای بار چندمه که میگم
    تو قسمت بررسی دوربین حرفه ای تر کار کن مثلا اینکه کیفیت اصلی بذار و اینکه همونجا قابلیت مقایسه بزار(منظورم اینه که یه جاهای خاصی رو در ساعاته خاصی مبدا قرار بده)و بعد مثلا تو بررسی se اس ۷ هم باشه.
    اگرهم تو اپ نمیشه طوری نیست تو همون سایت اینکارو بکن باور کن یه سر گردن میره بالا تر بررسیات الان سایتای دیگه دارن جلو میزنند.
    فک کنم دوستانم موافق باشند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی