ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به جمهوری گیمرهای ایسوس بپیوندید

نمایشگاه فناوری اطلاعات تایپه یا همان کامپیوتکس از اوایل دهه 2000 میلادی تا به امروز به صورت سالانه در تایوان برگزار شده است و حالا که تا برپایی آن زمان زیادی باقی نمانده، ایسوس تصمیم گرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۳

نمایشگاه فناوری اطلاعات تایپه یا همان کامپیوتکس از اوایل دهه 2000 میلادی تا به امروز به صورت سالانه در تایوان برگزار شده است و حالا که تا برپایی آن زمان زیادی باقی نمانده، ایسوس تصمیم گرفته تا با برگزاری رقابتی جهانی، ده نفر را به صورت رایگان به این رویداد ببرد.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با چالش یاد شده جلب می کنیم.

زمان آن فرارسیده که عضوی از خانواده بزرگ ایسوس شوید. تنها تا 6 اردیبهشت فرصت دارید تا در مسابقه جهانی ایسوس شرکت کنید و برنده یک سفر هوایی به نمایشگاه کامپیوتکس تایوان شوید. 10 برنده برتر انتخاب می شوند تا به این نمایشگاه سفر کنند و یک کیف پر از جوایز شگفت انگیز ایسوس دریافت کنند.

10 برنده دیگر هم انتخاب شده و به آنها 10 کیف پر از هدایا، مانند ماوس و کیبورد مخصوص بازی اهدا می شود. ایسوس با این مسابقه می خواهد تا از 20 نفر از گیمرهای ایسوس در سراسر جهان قدرانی می کند.

روش شرکت در مسابقه : پر کردن فرم مخصوص که از طریق این لینک قابل دستیابی است. شما باید در حدود 500 کلمه راجع به محصولات مخصوص بازی ایسوس شرح دهید و دو عدد عکس سلفی با محصولات ROG ایسوس بارگذاری کنید. اگر بتوانید فیلم کوتاهی هم آماده کنید که شانس بیشتری خواهید داشت.

gifts

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بریم دیگه.
    ولی من Rog ندارم
    از پشت شیشه مغازه ازش سلفی بگیریم حسابه؟

مطالب پیشنهادی