ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آزمایش خم شدن شیائومی می ۵
تکنولوژی

بدنه تلفن هوشمند Mi 5 از شیائومی در شرایط سخت تا چه حد مقاومت می کند؟ [تماشا کنید]

اسمارت فون Mi 5 جدیدترین محصول کمپانی چینی شیائومی و بهترین تلفن هوشمندی است که آنها تا به امروز تولید کرده اند. این موبایل با آن که همزمان با بزرگانی چون گلکسی S7 و ال جی G5 معرفی شد، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اسمارت فون Mi 5 جدیدترین محصول کمپانی چینی شیائومی و بهترین تلفن هوشمندی است که آنها تا به امروز تولید کرده اند. این موبایل با آن که همزمان با بزرگانی چون گلکسی S7 و ال جی G5 معرفی شد، اما توانست توجه هات بسیاری را به سمت خود جلب نماید. ضمن این که Mi 5 اولین محصول کمپانی سازنده اش به شمار می رود که دارای دکمه فیزیکی Home است.

حالا کانال «JerryRigEverything» در یوتوب که به خاطر تست های شکنجه مانندش بر روی موبایل های پرچمدار کمپانی های مختلف مشهور است، این بار به سراغ تازه ترین محصول شیائومی آمده تا ببینیم این تلفن هوشمند تا چه حد در مقابل ناملایمات مقاوم است.

همان طور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد، در مرحله اول میزان خش پذیری این اسمارت فون مورد بررسی قرار می گیرد، سپس شیشه مقاوم گوریلا گلس ۳ که نمایشگر،‌ بدنه پشتی و لنز دوربین را محافظت می کند شرایط سختی را از سر می گذراند.

تست بعدی تست مقاومت در برابر حرارت است و در نهایت نوبت به آن می رسد که مشخص گردد Mi5 تا چه حد می تواند در برابر فشار مقاومت کرده و بدنه اش خم نشود. شیائومی در این دستگاه از یک فریم فلزی نازک استفاده کرده و ظاهراً همین امر سبب  شده که توان آن در برابر نیروی وارده کاهش یابد.

اگر می خواهید بدانید در آزمون هایی که ذکر شد برترین موبایل برند چینی مورد بحث چه شرایطی پیدا می کند، لازم است ویدئویی که در انتهای مطلب آورده شده را ملاحظه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حمزه
    حمزه | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فقط نسخه سرامیکیش مقاومت بالایی داره و خیلی محکمه.این نسخه فلزیش زیاد جالب نیس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی