ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقاضای بالا برای خرید آیفون SE همچنان ادامه دارد

زمانی که اپل، آیفون چهار اینچی و جدیدش را رونمایی کرد، چندان کسی تصور نمی نمود که همین موبایل به ظاهر قدیمی، خریداران زیادی داشته باشد. ولی اینطور که خبر می رسد، متقاضیان برای آیفون SE ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۳

زمانی که اپل، آیفون چهار اینچی و جدیدش را رونمایی کرد، چندان کسی تصور نمی نمود که همین موبایل به ظاهر قدیمی، خریداران زیادی داشته باشد. ولی اینطور که خبر می رسد، متقاضیان برای آیفون SE همچنان باید برای دریافت این تلفن هوشمند دو الی سه هفته در انتظار باشند و بر همین اساس، نظر تحلیلگران در خصوص موبایل مورد اشاره مثبت تر شده و اکنون آن را یک موفقیت می پندارند.

در حال حاضر، سه هفته از عرضه ی آیفون SE سپری می شود و هنوز در ایالات متحده و چین، کاربران برای دریافت این محصول باید دو الی سه هفته انتظار بکشند.

Digiato-iPhoneSE (1)

بیشترین تقاضا برای موبایل های اپل، مربوط به آیفون ۶ پلاس می شود که در اصل، با نمایشگر ۵.۵ اینچی اش، اولین فبلت ارائه شده از سوی اپل به شمار می رفت. در زمان عرضه، کاربران برای دریافت آیفون یاد شده مجبور می شدند زمانی بین ۳ الی ۴ هفته انتظار بکشند. این در حالی بود که کاربران آیفون ۶ با تاخیر ۷ الی ۱۰ روزه مواجه می شدند. اما آیفون 6s در زمان عرضه اش تنها ۳ الی ۵ روز تاخیر خورد در حالی که همین زمان برای آیفون 6s Plus به ۲ الی ۳ هفته رسید.

نسخه ۱۶ گیگابایت آیفون SE قیمتی برابر با ۳۹۹ دلار دارد و می توان گفت با توجه به مدل های مختلف، میانگین قیمت این محصول ۴۵۰ دلار است. بر همین اساس، اپل با فروش یک میلیون آیفون SE، می تواند ۴۵۰ میلیون دلار درآمد برای خود کنار بگذارد. حال سوال اصلی اینجاست که شرکت مورد اشاره قادر به فروش چند میلیون آیفون SE خواهد بود.

در هر صورت، اپل در روز سه شنبه همین هفته، گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ را ارائه می دهد. هرچند آیفون SE در روزهای انتهایی ماه مارس به فروش رسید و به همین دلیل می توان گفت که تاثیر بسیار اندکی بر درآمدهای سه ماهه نخست خواهد داشت. با این حال، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ می توان دید که واقعا این تلفن هوشمند چه کرده و چه بازخوردی را از سوی کاربران دریافت نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    از قدیم تو همین سایت هم می تونستید ببینید که دوستداران تلفن 4 اینچی هنوزم زیاده. تعجبی نداره که این گوشی زیاد بفروشه چون طراحی و اندازه فوق العاده خوب 5s رو داره.

  • فرنام
    فرنام | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فک کن...هر کمپانی جای آیفون این گوشی رو میزد مسخره اش می کردند...پیکان پژو زده رسما...به خریدار توهین کرده با این حرکت... با این قیمت میشه پرچمدار های سونی و سامسونگ گرفت.... سونی زد ۵ رو مقایسه کن با این تو رو به مولا ???

    • shahab
      shahab | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

      پژو پیکان زده نه پیکان پژو به چیزی که تایپ میکنی دقت کن گلم

      • hasan
        hasan | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

        گلم؟ بابا ایول پیامایی خوبیم دیدیم،نه که اینجا همش دعواست برام جالب بود.خخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی