ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ماینکرفت روی هدست واقعیت مجازی Gear VR در دسترس قرار گرفت

همانطور که دو کمپانی آکیلس و مایکروسافت در همایش GDC گذشته اعلام کردند، از این پس دارندگان هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ قادر به تجربه ماینکرفت خواهند بود. استودیوی سوئدی موجانگ، که ساخت ماینکرفت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

همانطور که دو کمپانی آکیلس و مایکروسافت در همایش GDC گذشته اعلام کردند، از این پس دارندگان هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ قادر به تجربه ماینکرفت خواهند بود.

استودیوی سوئدی موجانگ، که ساخت ماینکرفت را برعهده داشته و در سال 2013 با قیمت 2.5 میلیارد دلار از سوی مایکروسافت خریداری شد اعلام کرده که نسخه Pocket Edition ماینکرفت از قابلیت های Gear VR پشتیبانی می کند و هنوز ساخت نسخه نهایی سازگار با واقعیت مجازی که قرار است روی آکیلس ریفت عرضه گردد به پایان نرسیده.

نسخه ای که از ماینکرفت روی Gear VR سامسونگ منتشر شده، علاوه بر قابلیت های Pocket Edition معمولی، از ویژگی کراس پلتفرم هم بهره می برد و می توان بازی را به همراه دارندگان نسخه ویندوز 10 ماینکرفت نیز تجربه کرد.

در نهایت باید خاطر نشان کرده که به گفته موجانگ، بهتر است تا ماینکرفت را روی موبایل های جدیدتر سامسونگ مانند گلکسی اس 6 یا اس 7 بازی کنید تا به تجربه ای بهتر دست یابید. با مراجعه به وب سایت رسمی ماینکرفت هم می توانید از نکاتی برای اجرای ماینکرفت به شکل ایده آل در محیط واقعیت مجازی باخبر شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی