ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهنمای استراتژی های موثر Clash Royale؛ چگونه همیشه پیروز میدان باشیم؟ [قسمت اول]

برای موفق بودن در بازی کلش رویال [بررسی دیجیاتو] راه های زیادی وجود دارند. از هر روشی که بخواهید بروید، باید به نکات ظریفی توجه داشته باشید؛ نکاتی به ظاهر ساده و پیش پا افتاده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

برای موفق بودن در بازی کلش رویال [بررسی دیجیاتو] راه های زیادی وجود دارند. از هر روشی که بخواهید بروید، باید به نکات ظریفی توجه داشته باشید؛ نکاتی به ظاهر ساده و پیش پا افتاده که رعایت یا عدم رعایت شان می تواند سرنوشت شما را در میدان مبارزه بازی تعیین کند.

اگر می خواهید که همیشه پیروز میدان مبارزات کلش رویال باشید، در این مطالب استراتژی ها و ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم که به سادگی به این هدف دست بیابید. نکاتی که در این مطالب آموزشی می خوانید در اصل برای راهنمایی تازه واردان به کلش رویال نوشته شده، اما این موضوع بدان معنا نیست که حرفه ای ها نتوانند از آن برای ارتقای تجربه و مهارت هایشان در بازی استفاده کنند.

شاید برخی ترفندهای این مطالب برای گیمرهای باتجربه بسیار واضح و بدیهی باشند، اما فراموش نکنید، هر کس بالاخره باید از نقطه ای کارش را آغاز کند. از این رو، چه یک کلش رویال باز حرفه ای هستید و چه تازه بازی را شروع کرده اید، از شما دعوت می کنیم تا با مقالات راهنمای استراتژی های موثر برای پیروزی در کلش رویال همراه ما باشید.

آنچه در این مطالب می خوانید:

برای داشتن یک شروع قوی در کلش رویال، اولین قدم هایتان را باید با قدرت و اعتماد به نفس بردارید. ده ترفندی که در ادامه می خوانید می توانند شما را در رسیدن به این هدف یاری کنند:

ترفندهایی موثر برای مبتدی ها

طلا را حرام نکنید

1

طلا مهمترین واحد پولی درون بازی است. در واقع تنها واحد پولی! بر خلاف کلش آف کلنز که با معادن طلا یا حمله به دیگر بازیکنان می توانستید این فلز زرد رنگ را به دست آورید، کلش رویال کمی اوضاع را پیچیده تر کرده و راه به دست آوردن طلا در جدیدترین ساخته سوپر سل تنها از طریق صندوقچه های درون بازی است.

همان طور که می دانید صندوقچه ها به سه دسته کلی تقسیم می شوند: آن هایی که رایگان بوده و هر چهارساعت یک بار بازیکن می تواند آن ها را باز کند. صندوقچه هایی که پس از پیروزی در نبردها به دست می آیند یا صندوق هایی که با دریافت ده تاج از مبارزات باز خواهند شد.

اما بحث اصلی ما این نیست. بلکه داریم پیرامون همان تیتر صحبت می کنیم؛ طلا ها را حرام نکنید. به واسطه ارز درون بازی می توانید شخصیت های بازی را ارتقا دهید. البته باید قبل از آن کارت مورد نیاز برای پیشرفت آنان را داشته باشید. به عبارت دیگر، پس از باز کردن صندوقچه ها، بازی تعدادی کارت از شخصیت های مختلف به شما می دهد که اگر برای ارتقا آن ها کافی باشد، می توانید قوی ترشان کنید.

در اینجا باید یک نکته را در ذهن خود حک کنید؛ تمام شخصیت ها را قدرتمند نکنید. طلا باید به صورت عاقلانه خرج شود. صرف این که بخواهید سریع تمام کارت هایی که دارید را قوی کنید تا میزان لول خودتان بالا برود اصلا درست نیست. این کار را نکنید! شاید در ابتدا فکر کنید طلای اضافی دارید و برای استفاده از آنان هیچ ابایی نداشته باشید.

اما پس از مدتی که بازی کردید متوجه می شوید چه اشتباه بزرگی کردید. اصلا بگذارید خیالتان را راحت کنیم. به خاطر دارید یکی از اصلی ترین نکات کلیدی کلش آف کلنز خرج نکردن جم ها در ابتدای بازی بود؟ اکنون این مسئله برای کلش رویال هم هست. با این تفاوت که جم یا الماس ها جای خود را به طلاها داده اند.

البته این حرف ما باعث نشود فقط کارت های محدودی را ارتقا دهید. تنوع در مبارزات همیشه خوب است. بلکه مقصود کارت هایی است که اصلا نیازی به استفاده از آن ها ندارید. برای درک بهتر این موضوع، ما از بمبرها یا جاینت خیلی استفاده نمی کردیم، بنابراین نیازی نبود آن ها را ارتقا دهیم.

ولی بگذارید یه نکته مهمتر هم راجع به دلیل استفاده نکردن از کارت ها بگوییم. اگر در کلنی عضو باشید و دیگران درخواست کارت کنند، می توانید در صورت داشتن سربازان اضافی به وی نیرو اهدا کنید تا او به میزان کارت مورد نظرش برای لول آپ برسد.

این کار باعث می شود به تجربه و میزان طلا بازیکن اهدا کننده اضافه شود. علاوه بر این، از قدیم گفته اند چیزی که برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند.

به کارت هایتان تنوع بدهید

2

مهمترین نکته برای بازیکنان تازه وارد نحوه انتخاب کارت های بازی است. هر نیرو برای حضور در میدان مبارزه نیازمند مقداری اکسیر است؛ اکسیری که نوارش خود به خود در طول نبرد کامل می شود. هنگام انتخاب کارت ها توجه داشته باشید که باید به آن ها تنوع داده و همه را از رنج خاصی اکسیر انتخاب نکنید. به عبارت دیگر همه دو یا سه اکسیری نباشند. البته یک وقت از آن طرف بام نیافتید و فقط کارت های با اکسیر بالا را بردارید!

ترکیب نیروهایی با اکسیر بالا و پایین باعث می شود تا در زمان های گوناگون شانس تغییر استراتژی خود و پیروزی در نبرد را داشته باشید. از طرفی برخی نیروها که اکسیر بالایی مصرف کرده و قدرتمند هستند، به راحتی با نیروهای اکسیر پایین از بین می روند. به عنوان مثال حریف یک پرنس ساخته و او با تمام سرعت در حال حمله به سوی شماست.

اکنون به سادگی می توانید اسکلت یا گابلین را کنار برج دفاعی خود کار گذاشته و او را از بین ببرید. با پیروزی در این نبرد، شما سه اکسیر جلوتر از حریف می افتید. به همین راحتی! البته این یک مثال بسیار ساده برای درک بهتر جمله بالا بود. اما همین مورد را نیز در طول بازی زیاد خواهید دید.

نکته دیگری که باید توجه کنید استفاده از نیروهای هوایی است. توصیه می شود کارت های خود را محدود به زمینی ها نکرده و از هوایی ها هم استفاده کنید. چون اگر دشمن نیروی زمینی نزدیک زن بسازد، با یک دور زن پروازی می توانید او را از بین ببرید. به عنوان نمونه وقتی حریف از بربر پنج اکسیری استفاده می کند استفاده از گابلین یا اسکلت ها برای رویارویی نزدیک گزینه خوبی نیست.

با اسکلت ها دفاع کنید

3

بالاتر از اسکلت ها گفتیم، اکنون با جزییات بیشتری نحوه استفاده از این نوع نیرو را توضیح می دهیم. چند نوع اسکلت در بازی وجود دارد: اسکلت غول پیکر [Giant Skeleton]، ارتش اسکلت ها [Skeleton Army] و اسکلت ها [Skeletons]. با وجود این که بحث اصلی این قسمت بیشتر پیرامون نیرو آخری است اما اشاره ای کوتاه به دیگر شخصیت های نام برده هم می کنیم. اسکلت غول پیکر یک نیروی شش اکسیری بوده و نقش تانک را ایفا می کند.

برای اطلاعات بیشتر در بازی های ویدیویی تانک به مبارزهایی گفته می شود که دارای سلامتی زیادی بوده و برای کشتن آنان باید وقت بیشتری صرف کنید. این شخصیت پس از مردن بمبی را از خود به جای می گذارد که می تواند به نیروهای اطرافش خسارت زیادی وارد نماید.

ارتش اسکلت ها هم همان اسکلت ها هستند با این تفاوت که دارای تعداد بیشتری نیرو بوده و برای ساختن آن باید چهار اکسیر هزینه کنید. از این کارت برای جلوگیری از نزدیکی تانک ها به ساختمان های دفاعی استفاده می شود. چون به دلیل تعداد زیاد خود به راحتی می توانند آن ها را نابود کنند. البته این نیرو بسیار ضعیف بوده و با تیر کمان ها یا شخصیت هایی مانند بیبی دراگون که چند نیرو را همزمان می زنند به راحتی از بین می روند.

اما اصل قضیه؛ اسکلت ها. این کارت تنها یک اکسیر هزینه داشته و با استفاده از آن می توانید چهار اسکلت را به میدان نبرد بفرستید. بالاتر توضیح دادیم چرا استفاده از این کارت مهم است. اگر نیروهای دشمن مانند پرینس یا جاینت به شما حمله می کنند می توانید با کار گذاشتن این نیرو در کنار سیستم دفاعی خود به بزرگترین کابوس حریف تبدیل شوید.

البته در کنار این نیرو برای دفاع بهتر است از کارت دیگری مانند گابلین هم استفاده کنید تا دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید. اگر از ما بپرسید می گوییم ترکیب این دو نیرو مناسب تر از استفاده از ارتش اسکلت ها است. چون ارتش اسکلت ها چهار اکسیر مصرف کرده در صورتی که گابلین و اسکلت ها با هم سه اکسیر مصرف می کنند.

ولی این نکته را به یاد داشته باشید. این نیروها نسبت به تیر یا شخصیت هایی که چند هدف را با هم می زنند خیلی ضعیف هستند. بنابراین اگر دیدید که حریف به عنوان نمونه یک جاینت با بیبی دراگون برایتان فرستاد، بهتر است تغییر استراژی داده و با کارت های دیگری آن ها را از پا در بیاورید. البته اگر بازی سرعتی باشد امکان رخ دادن چنین چیزی کم است. چون اکسیر زیادی را میطلبد.

یک نکته خیلی مهم را فراموش کردیم: تصور کنید که حریف با این نوع نیروها در برابر شما دفاع کند. آن وقت باید چه کار کنیم؟ ببینید ابتدا که بازی را انجام می دادیم دیدیم بازیکنان بیشتر ارتش اسکلت ها را هنگام دفاع در برابر تانک ها به میدان مبارزه می فرستند. بنابراین می توانید اکسیر خود را تا میزانی پر کنید که هنگام ساخت از تانک ها، قابلیت استفاده از تیرهای کمان را نیز داشته باشید تا اگر دیدید حریف ارتش اسکلت ها را فرستاد، سریعا با آن نابودشان کنید.

البته این احتمال را در نظر بگیرید که بازیکن مقابل از نیروهای ترکیبی برای دفاع استفاده کند. آن وقت باید استراتژی دیگری چیده و با کارت های دیگری به پیروزی برسید. بالاتر نگاهی گذرا به ضعف های اسکلت و گابلین انداختیم. پس با آگاه بودن از این موضوع، حتی اگر این اتفاق هم بیافتاد کار چندان سختی در پیش ندارید.

باز هم تنوع بدهید!

4

این تنوع با تنوع بالا فرق دارد. از قدیم گفته اند که هر گردی که گردو نیست. منظورمان از تنوع این بار به Battle Deck باز می گردد؛ همان جایی که می توانید کارت ها را انتخاب کنید. به صورت کلی سه Battle Deck در بازی موجود بوده و در هر کدام هشت کارت قرار داده می شود.

می بینید؟ حتی استودیو سازنده هم خواسته تا بازیکن از استراتژی های متفاوت تری استفاده کند. فارغ از این که کار بالا باعث می شود تا بیشتر با سبک بازی خود و پتانسیل کارت ها در آرناهای مختلف آشنا شوید [دومی خیلی مهم است] در آینده هم خیلی به کارتان می آید.

چون اگر تنها از یک سیستم دفاعی استفاده کنید، ذهن تان محدود به همان نیروها شده و با به دست آوردن کارت های جدیدتری، نمی دانید چگونه آن ها را با قدیمی تر ها جایگزین نمایید. بنابراین از آزمون و خطا نترسید. ما در یک بازی دیدیم که حریف بیشتر از کارت هایی استفاده می کرد که خود نیرو می ساختند. در پایان هم پیروز شد!

آغاز کننده حمله نباشید

Clash-Royale-Gameplay-2

این مورد بسیار ساده را می توان از کاندیدای اصلی مهمترین استراتژی ها در میدان نبرد به شمار آورد. هیچ گاه نفر اول حمله نکنید و صبر کنید. این کار دو دلیل دارد: عجله نکردن برای شروع حمله باعث می شود نوار اکسیر پر گردد تا با گزینه های بیشتری بتوانید تصمیم بگیرید. از طرف دیگر اگر حریف زودتر از شما حمله کرد راحت تر می توان استراتژی ابتدایی او برای بردن را حدس زد که باعث می شود بازی خود را بهتر آغاز کنید.

البته انتظار نداشته باشید این کار همیشه باعث پیروزی شما گردد. چون برخی کارت ها مانند گابلین ساز، بربر ساز و ... می توانند کمی معادلات را به هم بزنند. با این وجود همچنان دیرتر شروع کردن بازی یک استراتژی بسیار مناسب در میدان نبرد است.

اما در این بین بعضی بازیکنان کلک می زنند. آن ها وقتی میبینند حریف ناز کرده و بازی را آغاز نمی کند، بعد از این که نوار اکسیر کامل شد یک نیرو از پشت ساختمان دفاعی وارد زمین می کنند. اگر حریف ناشی باشد، این کار باعث می شود تا کمی دست پاچه شود.

از طرفی چون شما سریعتر نیرو وارد بازی کرده اید، بنابراین اکسیر بیشتری نسبت به حریف خود دارید. راستی چون صحبت از ساخت نیرو از پشت ساختمان دفاعی شد باید بگوییم این هم خود یک استراتژی مناسب در برخی لحظات بازی است. البته باید بدانید چه زمانی از آن استفاده کنید.

عجول نباشید

6

ببینید چه قدر داشتن زمان بندی مناسب مهم است که در دو بخش پشت سر هم به توضیحات مهمترین آنان پرداختیم. این بار به پس از شروع بازی اشاره داریم. بعضی بازیکنان هر کارتی که دم دست شان می آید را ساخته و وارد زمین مبارزه می کنند. شاید این سرعت عمل در انتخاب کارت ها لذت بخش بوده و حتی منجر به پیروزی های اولیه در نبرد شود، اما بهتر است کمی درنگ کنید. به کجا چنین شتابان ای جوان؟

گیمرهای حرفه ای تر عجله ای برای حمله نداشته و بیشتر صبر می کنند تا با یک دفاع، حریف را خنثی کنند. هر چه نباشد دفاع خود یک حمله است. سپس بازی را به دست گرفته و با انتخاب درست کارت ساختمان دفاعی دشمن را نابود می سازند. این که می گوییم در حمله کردن عجله نکنید چند دلیل دارد.

دلیل اول را که توضیح دادیم. اگر یک حرفه ای رو به رویتان قرار بگیرد، به راحتی می تواند با کمی صبر و گزینش نیروهای خوب، حمله پر شتاب تان را خنثی کند. حالا چون سریع کارت می ساختید باید صبر کنید اکسیر کامل شود. تا آن موقع هم دیگر باید با یکی از ساختمان های دفاعی خداحافظی کنید.

دلیل دیگر هم به نیازمندی برخی کارت ها در مواقع لزوم باز می گردد. لحظه هایی در بازی پیش خواهد آمد که به خاطر عجله در حمله کردن و گرفتن ساختمان دفاعی دشمن، نیروهایی را به زمین می فرستید که اصلا نقش مهمی در پیروزی ایفا نمی کنند. به عبارت دیگر فقط می خواهید حمله کنید.

با این کار امکان دارد هنگام یورش نیروهای دشمن، کارت های مورد نیاز را نداشته باشید. بالاتر که گفتیم: گابلین برای پرینس، تیرها برای ارتش اسکلت ها و ... . پس در حمله کردن عجله نکنید و با حوصله کارت ها را انتخاب نمایید. شاید با خود فکر کنید هنگامی که تب نبرد داغ تر از همیشه می شود باید عجله کرد. در پاسخ باید بگوییم نه، باز هم شتاب زده رفتار نکرده و فقط به کار خود سرعت دهید. این دو با هم خیلی تفاوت دارند.

از جادو کمک بگیرید

8

اسپل یا جادو توسط خیلی از بازیکنان با بی مهری مواجه می شود. نمی خواهیم کسی را مجبور کنیم تا استراتژی که ما می خواهیم را انتخاب کند اما گاهی اوقات بد نیست استفاده ای از آن ها هم ببرید. در مراحل اولیه کلش رویال بسیاری از بازیکنان نمی توانند از جادو استفاده نمایند چون هنوز کارت این نیرو برای شان آزاد نشده است. اما با گذر حدود یک هفته قابلیت استفاده از آن ها برایتان فراهم می شود. یکی از طلسم های بازی Freeze [هزینه: چهار اکسیر] نام دارد.

همان طور که از اسم جادو مشخص است، این نیرو باعث می شود تا دشمنان یخ زده و سرعت شان کاهش یابد. معمولا قبل از ساختمان های دفاعی خود، استفاده از این جادو موجب خواهد شد تا ضرر بسیار کمتری را محول گردید. البته یکی از بیشترین کاربردهای Freeze برای بالن ها است.

این نیروی هوایی ضربه بسیار سنگینی به ساختمان های دفاعی وارد می کند. بنابراین با جادوی یخ می توانید آن را متوقف کنید. دومین جادویی که در ابتدای بازی با آن آشنا می شوید Rage [هزینه: سه اکسیر] است؛ طلسمی که با انتخاب آن سرعت نیروهای خودی افزایش می باید. معمولا برای شخصیت های کند مانند جاینت یا اسکلت غول پیکر از این جادو استفاده می شود. یک وقت برای دفاع این جادو را به کار نبرید! از آن فقط در حملات استفاده کنید.

چون در بخش طلسم ها هستیم خواستیم نکته ای را اضافه کنیم. اگر دقت کنید میبینید بازی دارای کارت های تقریبا مشابه دیگری مثل تیرهای کمان یا موشک هم هست. تیرهای کمان را که بالاتر گفتیم به چه کاری آمده و برای نیروهای ضعیف تر مانند آرچر، اسکلت یا گابلین بسیار مناسب اند.

اما موشک ها. در بازی بارها پیش خواهد آمد که میزان بسیار کمی از سلامتی ساختمان دفاعی دشمن باقی مانده و او با دفاع پشت سر هم خود مانع از حضور نیروهای شما در سرزمینش می شود. در این مواقع موشک خیلی کاربرد دارد و موجب خواهد شد تا ساختمان حریف از بین برود.

ولی اگر میبینید نیازمند کارت هایی مهمتر از موشک هستید، همان تیرهای کمان کافی است. چون آن ها روی ساختمان های دفاعی هم تاثیر می گذارند. البته طبیعتا میزان تخریب این کارت با موشک تفاوت دارد. به هر حال هر کاری یک بهایی دارد!

از تروفی ها غافل نباشید

7

به نظر می رسد سندرم عجیب کلش آف کلنز به این جا هم راه پیدا کرده. انگار بازیکنان به دلیل شباهت ظاهری دو اثر فکر کرده اند هر استراتژی که برای کلش آف کلنز به کار ببرند اکنون در آخرین ساخته سوپرسل هم جواب می دهد.

گیمرهای مبتدی یا بازیکنانی که در کلش رویال جنگ های زیادی را می بازند برای فرار از این مشکلات راهکار عجیبی را در پیش می گیرند. آن ها وارد نبردها شده و صبر می کنند تا حریف به راحتی پیروز شود. خودتان که می دانید، با هر شکست از میزان تروفی یا جام هر بازیکن کاسته خواهد شد.

جام ها هم جایگاه شما در آرناها را نشان می دهند و اگر افزایش پیدا کنند به مراحل بالاتر می روید. فکر کنم متوجه شدید چرا برخی بازیکن ها این کار را انجام می دهند. همان طور که حدس می زنید، آن ها می خواهند با از دست دادن تروفی به آرناهای پایین تر بیایند تا راحت تر پیروز شوند. اصلا چنین کاری نکنید. به هیچ وجه!

اگر دیدید در جنگ های پی در پی می بازید، تنها کافی است نفس عمیقی کشیده و پس از مدتی دوباره به انجام بازی برگردید. چون هر چه قدر سطح آرنایی که در آن قرار دارید بالاتر باشد، پاداش یا صندوقچه های بهتری نصیب تان خواهد شد. صندوقچه پر و پیمان تر هم دارای کارت های بیشتری است. پس با یک جمع بندی ساده می توان نتیجه گرفت سریع تر قوی می شوید. اصلا هم به لول خود توجه نکنید، چون چیز بسیار کم ارزشی است.

امکان دارد برخی بازیکنان با قوی تر کردن کارت هایی که استفاده ای از آن ها نمی کنند، لول بیشتری از شما داشته باشند. البته جای نگرانی نیست، حتی اگر غیر از این هم بود با یک استراتژی مناسب می توانید حریف به ظاهر قوی تر خود را تحقیر کنید.

از بازی بازیکنان حرفه ای الگو بگیرید

9

این راهکار صرفا برای کلش رویال کاربرد نداشته و برای تمام بازی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اما مقصود از آن چیست. ابتدا اشاره کردیم نحوه انتخاب کارت های بازی مهمترین بخشی خواهد بود که بازیکنان مبتدی باید به آن توجه کنند. اما همه که توانایی انجام این کار را ندارند.

بنابراین می توانید با جستجو در یوتوب یا فروم های مرتبط،  Battle Deck را با توجه به گفته کاربران حرفه ای چیده و استراتژی های مشخص شده را در حملات به کار گیرید. طبیعتا این کار مزایای خاص خود را دارد چون بازیکنان حرفه ای پس از آزمون و خطاهای فراوان تواسته اند به این ترکیب دست پیدا کنند. اما با تمام خوبی ها و حاضر و آماده بودن این ویژگی، هنگام نبرد شاید یک جای کار بلنگد.

چون امکان دارد بازیکن رو به رو هم مقالات پیرامون کلش رویال را مطالعه کرده و با استراتژی شما آشنا باشد. بنابراین مجبورید دوباره اینترنت را زیر و رو کرده و یک Battle Deck دیگر را انتخاب کنید.

نکته دیگر این بخش استفاده از TV Royale است. سوپرسل در حرکتی بسیار هوشمندانه بخشی را در کلش رویال قرار داده که بازیکنان می توانند نبردهای حرفه ای ترها را از آنجا ببینند. می دانیم، اکنون دارید با خود می گویید هنگام شروع بازی که کارت های آن ها را ندارید.

هدف این نیست که ببینید بازیکنان از چه کارت هایی استفاده می کنند. بلکه نکته مهم استراتژی هایشان در نبردها است و با دیدن این ویدئو بهتر متوجه می شوید در میدان جنگ باید چه کارهایی را انجام دهید. اکنون که به پایان مطلب رسیدیم بگذارید آخرین نکته مهم را نیز بگوییم.

وقتی به لول سه برسید، می توانید وارد یک کلن شوید. اگر هنگام بازی به این درجه رسیدید، بدون ذره ای درنگ گروهی را انتخاب کنید. بالاتر گفتیم، در کلن ها بازیکن ها می توانند کارت هایی که نیاز دارند را در آن قرار دهند تا دیگر هم گروهی ها به او این کارت ها را بدهند.

این کار باعث می شود تا سریعتر شخصیتی که می خواهید قدرتمند شود. چون همان طور که گفتیم، برای قوی تر کردن نیروها باید به اندازه کافی از آن ها کارت داشته باشید.

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93.6 / 87 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Pooya Zahabi
    Pooya Zahabi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

    هنر اینه که اول شروع کنی و برنده باشی. همه بلدن وایسن تا حریف شروع کنه دفاع کنن ولی من با اینکه صبر نمی کنم ۵۳۰۰ تا کاپ دارم هنر اینه! با لول ۱۰ بتونی ۵۳۰۰ برسی با شروع بازی!

  • محمد
    محمد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دوستان اول درباره چست ها یه توضیحی بدم که برای گرفتن سوپر مجیکال چست باید حداقل به ارنا پنج برسید من خودم دوبار جاینت چست دوبار مجیکال چست ویه سوپر مجیکال گرفتم وبا این که لولم هفته ولی همه کارت ها جز لجندری هارو دارم چست گرفتن هم شانسیه هم این که باید ارنات بالا بره

    • alivmn
      alivmn | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

      دادش من تو ارنا دو یه سوپر مجیک گرفتم صندوق گرفتن شانسیه ربطی به ارنا نداره

  • سیامک
    سیامک | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    آقا امید کاملا شانسیه، مگر اینکه جم بخرید و با جم بخواهید چِست بخرید، ربطی به سه تاج نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی