ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال تقویت رابطه اش با خودروسازان آلمانی است

در ابتدای سال میلادی جاری، سامسونگ به شکل رسمی خبر داد که تیمی تشکیل داده تا بتواند زمینه های تجاری مورد نظرش در حوزه خودروهای هوشمند را بیابد. سپس خبر رسید که کمپانی مورد نظر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

در ابتدای سال میلادی جاری، سامسونگ به شکل رسمی خبر داد که تیمی تشکیل داده تا بتواند زمینه های تجاری مورد نظرش در حوزه خودروهای هوشمند را بیابد. سپس خبر رسید که کمپانی مورد نظر یک مسیر مسابقه که از مدت ها قبل در تملک اش بوده را برای آزمایش خودروهای هوشمند و بدون راننده خود، تجهیز کرده است. سامسونگ حتی در این راستا با شرکت های اسپانیایی و آلمانی «SEAT» و «SAP» نیز همکاری اش را آغاز نمود تا در نهایت قادر به توسعه خودروهای هوشمند شود.

حال خبر می رسد که این شرکت رابطه خود را با شرکت های آلمانی خودروساز قوی تر کرده تا بتواند در آینده، در این حوزه حضوری پایدار داشته باشد.

در نتیجه ی همین همکاری، اکنون شرکت بنز خبر می دهد که تصمیم دارد از دوربین Gear 360 و هدست Gear VR در نمایشگاه های خود استفاده کرده و حتی تجربه رانندگی در محیط های مجازی را نیز برای مشتریان خود فراهم آورد. البته بنز پیش از این بیان نموده بود که در حال همکاری با سامسونگ است اما نتیجه کار، مشخص نشده بود.

شرکت BMW نیز پیش از این در خودروی الکتریکی «i3» با سامسونگ همکاری هایی داشته و با استفاده از تکنولوژی باتری شرکت کره ای، موفق شده است تا میزان مسافت قادر پیمایش با این خودرو را بالاتر ببرد. از سوی دیگر، پلتفرم «SmartThings» سامسونگ در این خودرو به کار رفته و شرکت آلمانی با استفاده از آن، به مشتریان خود اجازه می دهد تا ابزارهای هوشمندشان را به خودرو متصل نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad
    Ahmad | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    عالی

مطالب پیشنهادی