ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت پیش فرض مسدودسازی تبلیغات OPERA
نرم افزار و اپلیکیشن

مسدود کننده تبلیغات به هسته اصلی نسخه های مختلف مرورگر Opera افزوده خواهد شد

Opera به عنوان یکی از باسابقه ترین ابزارهای مرور اینترنت، طی یک سال اخیر تلاش مضاعفی را برای جذب مخاطب بیشتر به کار بسته است. شرکت ارائه دهنده این مرورگر اوایل امسال از ابزار مسدود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

Opera به عنوان یکی از باسابقه ترین ابزارهای مرور اینترنت، طی یک سال اخیر تلاش مضاعفی را برای جذب مخاطب بیشتر به کار بسته است. شرکت ارائه دهنده این مرورگر اوایل امسال از ابزار مسدود کننده تبلیغات (ad-blocker) به عنوان بخشی از هسته اصلی نسخه توسعه دهندگان اُپرا پرده برداشتند. حالا قابلیت ذکر شده به نسخه های نهایی این مرورگر نیز راه یافته و برای سیستم های دسکتاپی و ابزارهای موبایل در دسترس قرار دارد.

شرکت سازنده مدعیست مرور صفحات اینترنتی با استفاده از این مسدود کننده یکپارچه سازی شده، نسبت به سایر افزونه های واسطه، سریع تر خواهد بود. ضمن این که فشار وارده به رم را نیز کاهش خواهد داد.

این قابلیت در حالت پیش فرض خاموش است، اما به راحتی می توان آن را از طریق بخش تنظیمات فعال نمود. جالب این که در کنار این ویژگی، ابزاری نیز برای تست سرعت لود شدن صفحات، در شرایط فعال یا غیر فعال بودن مسدود کننده، در نظر گرفته شده است.

opera-mini-android-built-in-adblocker.0

Opera اولین مرورگری نیست که از مسدود کننده تبلیغات داخلی بهره می برد؛ اپل از سال ۲۰۱۵ این قابلیت را به iOS 9 افزود و چندی پیش نیز سامسونگ پشتیبانی از چنین امکانی را در مرورگر پیش فرض اندروید خود فراهم نمود.

در شرایطی که اد بلاکرها روز به روز در دسترس تر و فراگیرتر می شوند، Opera نیز تلاش کرده تا از این قافله جا نمانده و از این طریق کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند. این مرورگر در حال حاضر با اختلاف زیادی پشت سر رقبایی همچون کروم، فایرفاکس، سافاری و اینترنت اکسپلورر ایستاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی