ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از گلکسی اس 7 اکتیو لو رفت

به نظر می رسد که سامسونگ در حال ساخت Galaxy S7 Active برای اپراتور AT&T است و می خواهد مسیر سال 2013 را با ساخت یک ورژن سخت جان از پرچمدار خود ادامه دهد. تصاویر لو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

به نظر می رسد که سامسونگ در حال ساخت Galaxy S7 Active برای اپراتور AT&T است و می خواهد مسیر سال 2013 را با ساخت یک ورژن سخت جان از پرچمدار خود ادامه دهد.

تصاویر لو رفته از Galaxy S7 Active از ویتنام به بیرون درز پیدا کرده اند. بدنه دستگاه به کاورهای استتاری مجهز شده و در چهار گوشه دستگاه نیز شاهد پلاستیک هایی حفاظت کننده هستیم تا در صورت دریافت ضربات سنگین، آسیبی به قطعات درونی و یا نمایشگر وارد نشود.

به نظر می رسد این تصاویر حقیقی هستند و واقعا Galaxy S7 Active ساخته شده است، چرا که هم تصاویر واضح هستند و هم اینکه سامسونگ مجموعه کارخانه های بسیاری در کشور ویتنام دارد.

تمام بدنه فلزی دستگاه حالا عوض شده و جای خود را به پلی کربنات و پلاستیک محکم داده است. این مواد اگرچه دستگاه را بسیار سنگین تر می کنند اما مقاومت بالایی در برابر ضربات خواهند داشت.

علاوه بر ضد ضربه بودن، S7 Active باید ضد آب هم باشد و یک تلفن همراه همه فن حریف جلوه کند. مشخصات سخت افزاری نیز احتمالا نباید تفاوت چندانی با گلکسی اس 7 عادی داشته باشد.

از آنجایی که حالا گلکسی اس 7 چندی است وارد بازار شده، احتمالا به زودی شاهد معرفی و عرضه این دستگاه نیز به مارکت های بین المللی خواهیم بود.

Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos

Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (1)

Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (2)

Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (3)

Samsung-Galaxy-S7-Active-leaked-photos (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی