ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر واضح از گلکسی C5، میان رده فلزی سامسونگ

تا دو سال پیش سامسونگ راه و رسم استفاده از فلز در محصولات خود را نمی دانست، اما گویی این روزها تصمیم دارد حتی میان رده هایش را نیز با چنین پوششی در اختیار مشتریان خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تا دو سال پیش سامسونگ راه و رسم استفاده از فلز در محصولات خود را نمی دانست، اما گویی این روزها تصمیم دارد حتی میان رده هایش را نیز با چنین پوششی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تا کنون چند بار اطلاعات و تصاویر نه چندان واضحی از گلکسی C5 منتشر شده بود اما این بار، ژست گیری C5 برای دوربین حالتی کاملا واضح و شفاف دارد؛ پشت و روی دستگاه به خوبی مشخص هستند و می توانید ببینید که در آینده ی نه چندان دور، سامسونگ تصمیم دارد چه محصولی را برای طیف کاربرانی که به محصولات میان رده علاقه دارند، ارائه دهد.

این دستگاه تا حدی یادآور طراحی گلکسی S7 است اما کره ای ها به جای بهره گیری از شیشه در قاب پشتی، به پوششی تمام فلزی روی آورده اند. طبیعتاً در این نوع طراحی، کاربر قادر نخواهد بود تا باتری دستگاه را به سادگی از آن خارج کند و این ویژگی از میان رده ی سامسونگ حذف گشته است.

همانند سایر موبایل های اندرویدی سامسونگ، کلید فیزیکی هوم پایین نمایشگر قرار گرفته و یک سنسور اثر انگشت را نیز در خود جای می دهد. این دستگاه تا کنون در بنچمارک های GFXBench و AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته و بر همین اساس، مشخصات سخت افزاری اش نیز منتشر شده اند.

تلفن هوشمند Galaxy C5 از نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی بهره می برد در حالی که به چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده. این دستگاه قدرت پردازشی خود را به لطف اسنپدراگون ۶۱۵ یا ۶۱۷ به دست خواهد آورد که در هر صورت، هر دو چیپست دارای پردازنده هایی ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای هستند. درون این چیپست همچنین می توان پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۰۵ را نیز یافت.

دوربین های گلکسی C5 به سنسورهای ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده اند و کاربران می توانند اندرویدی با طعم مارشملو را در آن تجربه کنند. هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمان تصمیم دارد محصول مورد اشاره را به شکلی رسمی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • آروین
    آروین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اونی که میگه c رو اسکی رفته بدونه خیلی وقت پیش سامسونگ یه گوشی با مدل c1000 داده بیرون پس شما دیگه ساکت باش?
    از نظر اسکی هم که اچ تی سی آروم آروم دکمه هوم رو اورد که هیچکس گیر نده با اینکه اپل و سامسونگ این دکمرو خیلی وقته داشتن،حالا پشت گوشی سامسونگ هم فلزی شده که خط آنتن داره،شما هم اگه در این رابطه نظری داشتی یا روشی پیدا کردی که اینو برداره میتونی بری به اچ تی سی بگی!
    ضمنا من خیلی اچ تی سی و سونی رو دوست دارم ولی این بحث کپی که شما میگید حال منو از این شرکت های بزرگ به هم میزنه!
    مدیر تایید کن لطفا?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی