ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند پرچمدار جدید شارپ با دوربینی ۲۲.۶ مگاپیکسلی در حال توسعه است

شارپ کمپانی که اندکی پیش و در ازای ۳.۵ میلیارد دلار به تملک فاکسکان در آمد، در زمینه های مختلفی از جمله تولید لوازم خانگی، نمایشگرهای موبایل و... فعالیت می کند. این برند ژاپنی اما ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

شارپ کمپانی که اندکی پیش و در ازای ۳.۵ میلیارد دلار به تملک فاکسکان در آمد، در زمینه های مختلفی از جمله تولید لوازم خانگی، نمایشگرهای موبایل و... فعالیت می کند. این برند ژاپنی اما مدتی است که اسمارت فون تازه ای را راهی بازار نساخته و حالا منابع خبری می گویند یک تلفن هوشمند پرچمدار از شارپ در راه است.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی به اینترنت راه یافته موبایل مورد بحث عنوان Aquos Zeta SH-04H را یدک می کشد و به نمایشگری ۵.۳ اینچی با رزولوشن تمام HD از نوع IGZO مجهز گشته که سطح آن نیز توسط گوریلا گلس ۴ مورد محافظت قرار گرفته است.

اسمارت فون در دست توسعه ی ژاپنی ها، قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد گرفت و پردازش های گرافیکی نیز در آن بر دوش آدرنو ۵۳۰ گذاشته شده اند. اما آنچه محصول جدید شارپ را در قیاس با سایر نمونه های موجود در بازار جذاب می کند دوربین اش است.

مطابق داده های موجود، دوربین اصلی موبایلی که در بالا از آن سخن گفتیم ۲۲.۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.9 خواهد بود و لنزهای آن نیز تحت لیسانس «Ricoh GR» قرار دارند. با این دوربین می توانید در ۰.۴ ثانیه روی سوژه ی مورد نظرتان فوکوس کنید، ضمناً به کمک آن قادر به ثبت ویدئوهای 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و ویدئوهای زمان گریز با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهید بود و از دیگر ویژگی های اش نیز می توان به لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد.

در بخش جلویی Aquos Zeta SH-04H هم دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته است. پرچمدار آتی شارپ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و از سایر مشخصه های فنی آن می بایست به ضخامت ۷.۶ میلیمتری، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۶.۰ مارشملو، رابط کاربری AI emopa 4.0، وزن ۱۵۵ گرمی و سنسورهایی به منظور ثبت فعالیت های جسمانی کاربر پرداخت.

با نگاهی به تصاویری که در انتهای مطلب آمده اند در می یابیم حسگر اثر انگشت در کناره ی بدنه جای گرفته و محصول در رنگ های مشکی، سفید و سبز راهی بازار خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید شارپ چه زمان از این تلفن هوشمند به صورت رسمی پرده برخواهد داشت و آن را در چه بازارهایی عرضه خواهد کرد.

Sharp-Aquos-Zeta-SH-04H-leak_2

Sharp-Aquos-Zeta-SH-04H-leak_3

Sharp-Aquos-Zeta-SH-04H-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • amink11
    amink11 | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    طراحی زیبایی داره

  • bagher
    bagher | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فور کی 240 فریم ؟؟!حتما اشتباه شده
    صفحه نمایشش هم برام گنگه تا بحال نامشو نشنیدم

  • علی
    علی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یعنی میشه؟؟؟

  • masoudking
    masoudking | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ویدیوی 4k با نرخ 240 فریم بر ثانیه...???

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

      حتما اشتباه نوشته. شاید بیست چهار فریم فور کی بوده!

مطالب پیشنهادی