ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Uncharted 4 با 66 درصد فروش بیشتر نسبت به نسخه قبل، در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفت

بازی Uncharted 4: A Thief's End که قرار است پایانی باشد بر ماجراجویی های شخصیت دوست داشتنی ناتان دریک، پس از کش و قوس های فراوان و چند تاخیر طولانی مدت، بالاخره هفته پیش در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

بازی Uncharted 4: A Thief's End که قرار است پایانی باشد بر ماجراجویی های شخصیت دوست داشتنی ناتان دریک، پس از کش و قوس های فراوان و چند تاخیر طولانی مدت، بالاخره هفته پیش در دسترس دارندگان کنسول نسل هشتمی سونی قرار گرفت. همان طور که می شد حدس زد، تمام منتقدین با آغوشی باز به استقبال آخرین عنوان استودیوی شهیر ناتی داگ رفتند و میانگین نمره 94 در وب سایت متاکریتیک را به Uncharted 4 اختصاص دادند.

با توجه به این مسئله، جای تعجب ندارد که Uncharted 4 در صدر جدول فروش هفتگی بازی های انگلیس در میان تمام پلتفرم ها قرار گرفته باشد. گفته می شود که آخرین نسخه از سری بازی محبوب Uncharted، حدود 66 درصد فروش بیشتری نسبت به Uncharted 3: Drake's Deception با خود به ارمغان آورده و مطمئنا این روند فروش، برای مدتی طولانی ادامه خواهد یافت.

بعد از Uncharted 4، بازی DOOM در جایگاه دوم به چشم می خورد که آن نیز چندی پیش به بازار عرضه شد و توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. اگرچه عده ای معدود، DOOM را عنوانی با مشکلات مختلف می دانند اما از روز عرضه آن، تمام اهالی صنعت بازی، استودیوی id Software و کمپانی بتسدا را بابت توسعه چنین عنوانی با این حد از پایبندی به ریشه های خود، ستودند.

در نهایت همانطور که انتظار می رفت، بازی Call of Duty: Black Ops 3 همچنان در جایگاه سوم فروش هفتگی انگلیس قرار دارد و ظاهرا موج انتقادات نسبت به نسخه جدید این سری بازی که قرار است در فصل پاییز تحت عنوان Infinite Warfare عرضه شود، تاثیر چندانی در فروش Black Ops 3 نداشته. جدول 10 بازی پرفروش هفته گذشته انگلیس به شرح زیر است:

  1. Uncharted 4: A Thief’s End
  2. Doom
  3. Call of Duty: Black Ops 3
  4. Ratchet & Clank
  5. Tom Clancy’s The Division
  6. Far Cry Primal
  7. Grand Theft Auto V
  8. FIFA 16
  9. Lego Marvel Avengers
  10. Star Wars Battlefront
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid_alizadeh
    omid_alizadeh | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چرا اکثرا تو خبرا فروش هفتگی انگلیس رو بررسی میکنن؟؟ یعنی خیلی مهم بازار انگلیس؟

    • delta7
      delta7 | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

      چون مطلب ترجمه شده از سایت کشور انگلیس هست

مطالب پیشنهادی