ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن S Note با پشتیبانی از دستگاه های غیر سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد

چند وقتی است که کمپانی های سازنده تلفن هوشمند، اپلیکیشن های اختصاصی خود را در پلی استور منتشر می کنند تا زحمت ارائه بروزرسانی به شیوه OTA را از دوش خود برداشته و به سادگی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

چند وقتی است که کمپانی های سازنده تلفن هوشمند، اپلیکیشن های اختصاصی خود را در پلی استور منتشر می کنند تا زحمت ارائه بروزرسانی به شیوه OTA را از دوش خود برداشته و به سادگی از طریق پلی استور آنها را در دسترس کاربران شان قرار دهند. از آنجا که اتوماسیون بروزرسانی در پلی استور بسیار آسان تر صورت می گیرد، سامسونگ هم تصمیم گرفته تا اپلیکیشن S Note خود را مستقیما در این فروشگاه مجازی منتشر کند.

اپ S Note به طور پیش فرض در بسیاری از گجت های سامسونگ نصب شده، اما در خانواده گجت های گلکسی نوت به خاطر استفاده از S Pen از اهمیت بالاتری برخوردار است. به کمک این اپ و به کارگیری قلم های S Pen، کاربران می توانند به نقاشی، یادداشت برداری یا علامت گذاری تصاویر و اسکرین شات ها بپردازند.

1234

به نظر می رسد نسخه ای از S Note که هم اکنون در پلی استور بارگذاری شده، چیز جدیدی نسبت به اپ پیش فرض نصب شده در گجت های گلکسی در چنته ندارد. البته از توضیحات اپ پیداست که ظاهرا می توان از آن در گجت های سامسونگ فاقد S Pen هم استفاده کرد، البته بدون دسترسی به قابلیت هایی که برای اجرا به این قلم نیازمند هستند.

نکته جالب اینکه طبق گزارش کاربران، به نظر می رسد که صاحبان گجت هایی به غیر از سامسونگ هم می توانند از مزایای این اپلیکیشن بهره ببرند. در همین راستا کاربری از کشور سوئیس مدعی شده که توانسته اپلیکیشن را در یک گجت HTC 10 اجرا کند. البته کاربر دیگری هم گفته که اپ را در یک ال جی G4 نصب کرده، اما هنگام باز کردنش با خطای فورس کلوز مواجه شده است.

بنابراین پشتیبانی S Note از گجت های غیر سامسونگ هنوز قطعی نشده است. هر چند که تأیید این مسئله می تواند به معنای اشتیاق سامسونگ برای ارائه قابلیت هایش برای طیف گسترده تری از اندرویدی ها تلقی بشود. اپلیکیشن S Note را می توانید همین حالا و با مراجعه به گوگل پلی دانلود کرده و پشتیبانی تلفن هوشمندتان از آن را مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خدا خیرش بده بالاخره میتونم قابلیت های گلکسی نوت رو تو گوشی خودم داشته باشم ولی حیف که گوشیم قلم نداره وگرنه با این چی میشد

  • Mohammad_Binary
    Mohammad_Binary | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خوبه که غیر انحصاری شده. (گوگل دوباره اندروید دولوپر و گوگل آنالیتیکس رو بست ? )

مطالب پیشنهادی