ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Dr.Web Security Space؛ سدی محکم در برابر بدافزارهایی که موبایل شما را تهدید می کنند

این روزها گشت و گذار در اینترنت بدون بهره گیری از یک آنتی ویروس خوب، مانند آن است که بدون لباس رزم وارد میدان جنگ شده باشید. بدافزارها، اپلیکیشن های جاسوسی و نفوذ هکرها به حریم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

این روزها گشت و گذار در اینترنت بدون بهره گیری از یک آنتی ویروس خوب، مانند آن است که بدون لباس رزم وارد میدان جنگ شده باشید. بدافزارها، اپلیکیشن های جاسوسی و نفوذ هکرها به حریم شخصی خطراتی هستند که همه کاربران تلفن های هوشمند را تهدید می کنند.

در چنین شرایطی استفاده از اپلیکیشن های آنتی ویروس و فایروال، می تواند تا حد بسیار زیادی کاربر را از تیررس این تهدیدات خطرناک به دور نگه دارد. Dr.Web Security Space که امروز به شما معرفی می کنیم، اپلیکیشنی است که می تواند همچون سدی محکم در برابر بدافزارهای تهدید کننده حریم خصوصی کاربران اندروید بایستد.

از همین ابتدا بگوییم که Security Space دکتر وب را نباید با اپ آنتی ویروس این شرکت اشتباه بگیرید. بر خلاف اپلیکیشن آنتی ویروس که صرفا برای اسکن حافظه و قرنطینه کردن فایل های ویروسی طراحی شده، Security Space قابلیت های بیشتری مثل ابزار ضد اسپم، ضد سرقت، محدودکننده اینترنت و پاک کننده باج افزارها را در اختیارتان قرار می دهد، مضاف بر اینکه در نقش آنتی ویروس هم می تواند ظاهر شود.

Dr. Web Logo 3

با بهره گیری از تکنولوژی ™Origins Tracing، دکتر وب می تواند جدیدترین بدافزارهای تهدیدکننده سیستم عامل را تشخیص داده و آن ها را به قرنطینه بفرستد. مضاف بر این حافظه SD را نیز می تواند از وجود فایل های اتوران (که در صورت انتقال به رایانه های ویندوزی می توانند بسیار مشکل آفرین شوند) پاکسازی کند.

اما همانطور که گفتیم، تمرکز Security Space صرفا روی مبارزه با بدافزارها و ویروس ها نیست و می تواند نقش ضد اسپم را نیز در موبایل تان ایفا کند. با قابلیت Anit-Spam اپ می توانید از رسیدن پیامک های ناخواسته جلوگیری کرده و کلیه تماس های مزاحم را بلاک کنید. حتی گزینه ای برای بلاک کردن همه تماس های ورودی به موبایل را هم در تنظیمات اپ خواهید یافت.

اما روی دکتر وب می تواند به عنوان یک ابزار خوب ضد سرقت موبایل هم حساب باز کنید. با فعالسازی این قابلیت، در صورتی که موبایل تان گم شده یا به سرقت برود می توانید از راه دور آن را کنترل کرده و حتی اطلاعاتش را پاک کنید. برای یافتن موبایل هم گزینه ردیابی موقعیت آن روی نقشه را در اختیار خواهید داشت.

سه قابلیت مهم دیگر Security Space هم به ترتیب Cloud Checker، فایروال و ضد باج افزار هستند. مورد اول می تواند دسترسی به وبسایت های مشکوک و خطرناک را برای مرورگرهای نصب شده در اندروید ببندد. فایروال ابزار مدیریت فعالیت های اینترنتی اپلیکیشن هاست که از آن می توانید برای مدیریت مصرف دیتا هم بهره بگیرید.

اما ضد باج افزار (اپلیکیشن های نصب شده به طور ناخواسته که به هکرها اطلاعات خصوصی کاربر را می فرستند) هم ابزار فوق العاده مفیدی است که جلوی فعالیت این محصولات نرم افزاری مخرب را می گیرد. از امکانات Security Space، این اپلیکیشن تأمین امنیت فوق العاده می توانید به مدت 14 روز بدون صرف هزینه استفاده کنید، اما برای ادامه استفاده می بایست نسخه کامل اپلیکیشن را خریداری نمایید.

Dr.Web Security Space

Dr.Web Security Space

سازنده: Doctor Web, Ltd قیمت: دو هفته اول رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ali
    ali | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    آنتی ویروس اندروید بنظر من فقط کارش اشغال کردن رمه و کاربردی نداره.

  • ارمین
    ارمین | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    دوستان من یکی از دوستانم لندن برنامه نویس و یکی از افرادیه که برخی کارهای شرکت گوگل رو انجام میده میگه این انتی ویروس های گوشیا هیچکدوم اصلی نیستن و فقط برنامه های گوشیو تاحدودی تشخیص میدن و انتی کیروس برای گوشی کاربرد خاصی نداره و من فقط 2تا انتی ویروس دیدم که تو یک جشنواره دبی طرف داشت راجبش صحبت میکرد که قدرتش دقیقا مانند انتی ویروس های دکستاپ هست و بشدت قویه ولی 29دلار قیمتشه من هرچی انتی ویروس بگین نصب کردم ویروسم اومده تو گوشی حتی فایل ویروسی خودم برای گوشی فرستادم اصلا شناسایی نکرد و فقط گفت همچین برنامه ای تاحدودی عیرعادیه و نارجی زدش انتی ویروس کلا من بهش اعتقادی ندارم چن گوشی بخواد ویروس بگیره راحت ویروسی میشه اونم مثل دفعه قبل گوشیم که کل سیستم عاملو ریخت بهم 10بار گوشی ریست شد که مجبور شدم برم فلش بزنم گوشیو تااین حد همش پیغام قطع شدن رابز کاربری و ریست شدن گوشی میداد اینایی که این انتی ویروسا پیدا میکنن ویروس نیستن فایلای مشکوک به ویروسن ویروس اینه که من گرفتارش شدم

    • TeChNoLoGy
      TeChNoLoGy | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      ویروسی شدن گوشی ها به همین راحتی نیست که گوشی های سامسونگ و بیشتر گوشی نسخه لینوکس و knox دارن

  • pouya
    pouya | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی خوبه، تقریبا 8_9 ماه میشه استفاده میکنم، نه سرعتی از گوشی میگیره نه حجم زیادی میگیره تمام ابزار های امنیتی هم داره، پیشنهاد میدم از فارسروید دانلود کنید چون کلید فعالسازیش هم گذاشته

  • ahmad
    ahmad | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    ممنون دیجی جان ?
    نود۳۲ که ارزش نداره دوست واسه پی سی فقط نورتون خوبه و آنتی ویروس ماکروسافت با این دوتا به یه ویروسایی پیدا کردم که بقیه آنتی ویروس چیزی تشخیص نمبدادن??

  • RZ@
    RZ@ | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    برنامه عالیبیه و من بااش ویروس گوشیمو کشتم هم کیفیت خوبی داره و سرعتش بالاس، یجورایی همتای نود ۳۲ تو ویندوزه ....

    • new
      new | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      نود ۳۲ که خوب نیست???

مطالب پیشنهادی