ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند گلکسی C5 سامسونگ به صورت رسمی در چین معرفی شد [به روز رسانی شد]

اولین بار چند ماه پیش بود که شایعه ی آماده سازی تلفن های هوشمند گلکسی C سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد و عاقبت امروز این برند کره ای از نخستین محصول مرتبط به خانواده ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

اولین بار چند ماه پیش بود که شایعه ی آماده سازی تلفن های هوشمند گلکسی C سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد و عاقبت امروز این برند کره ای از نخستین محصول مرتبط به خانواده ی مذکور با عنوان گلکسی C5 (به شماره مدل SM-C5000) پرده برداشته است.

بدیهیست این دفعه ی اولی به حساب نمی آید که ما تلفن هوشمند یاد شده را مشاهده می کنیم و تا پیش از این به دفعات شاهد لو رفتن رندرها و عکس هایی زنده از آن بوده ایم. ضمناً همانطور که انتظار می رفت موبایل موردبحث در چین معرفی شده و هنوز هم مشخص نیست که به سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد گشت یا خیر.

دستگاهی که در بالا از آن سخن گفتیم بدنه ای فلزی دارد، به نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن تمام HD مجهز گشته و قدرت خودش را از چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ در کنار ۴ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد.

سامسونگ برای گلکسی C5 سی و دو گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته که می توانید این مقدار را از طریق کارت های حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. در بخش پشتی این تلفن هوشمند نیز شاهد حضور دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم و این در حالیست که قسمت جلویی اش از دوربینی ۸ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد.

از دیگر مشخصه های محصول شرکت کره ای نیز می بایست به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE، دو درگاه سیم کارت (یکی از این درگاه ها برای کارت حافظه قابل استفاده است)، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، ابعاد بدنه ی ۱۴۵.۹ در ۷۲ در ۶.۷ میلیمتری و وزن ۱۴۳ گرمی اشاره کنیم.

در کنار همه ی تفاسیر صورت پذیرفته نباید از یاد برد این اسمارت فون جدید فلزی به حسگر اثر انگشت نیز مجهز است و از راهکار پرداخت موبایلی Samsung Pay هم پشتیبانی می کند.

سامسونگ هنوز در مورد زمان عرضه محصول به بازار چین و قیمت آن حرفی به میان نیاورده، ولی مشخص گشته که کاربران قادر خواهند بود اولین عضو خانواده گلکسی C را در رنگ های طلایی، رُز گلد، خاکستری و نقره ای تهیه نمایند.

به روز رسانی: طبق آخرین خبر منتشر شده گلکسی C5 در دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از نظر حافظه ی داخلی عرضه خواهد شد که تهیه هر یک از آنها به ترتیب هزینه ای معادل ۳۳۵ و ۳۶۵ دلار را در بر خواهد داشت. ثبت پیش سفارش برای این محصول از همین امروز آعاز شده و اولین سفارش ها نیز از تاریخ ۲۸ خرداد به دست خریداران خواهند رسید.

galaxy-c5-official-1-720x333

galaxy-c5-official-3-720x312

galaxy-c5-official-4-720x312

galaxy-c5-official-5-528x540

galaxy-c5-official-6-431x540

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Aliebham
    Aliebham | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    سلام وقت دوستان بخیر
    چندروزی هست گوشی C5 گرفتم و ازش راضی ام به چند دلیل
    -یک اینکه رزولشن صفحه از super amoledه و -وضوحیت خوبی داره
    دو اینکه از پیکسل و وضوحیت بسیار خوبی برخورداره هردو دوربین
    -بسیار شیک و با سلیقه ساخته شده
    -و اینکه خیلی خوش دست و خوش فرم هست
    -پشت گوشی از یک دوربین با تراکم پیکسلی عالی 16و دو فلش فلورسنت و نورزرد استفاده شده
    نقاط ضعفش باتری 2600 میلی امپره ک با وجود سوپرامولد اوکی ه
    و اگر با گوشی خیلی کار میکنین دوازده ساعت دوازده ساعت میتونین شارژ کنین
    و اندرویدش ک فعلا شیش هست و باید دارندگان این اسمارت فون تا ظهور اندروید 7 شکیبا باشند,,,
    سری Cمنتظر باشین
    یا علی?
    یا علی

  • iphone
    iphone | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    قیمتش فک کنم 700 تا 900 باشه و از لحاظ مقایسه هم باید با honor 5x و redmi note3 pro مقایسه بشه و طراحی شبیه به اونا داره

  • سالار
    سالار | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    وقتی طرفدارا سامسونگ میگن برند ما بهترینه!
    دقیقا یاد همون موضوع میوفتم که تا یک سال پیش پرچمداراشونم پلاستیک بقول خودشون انعطاف پذیر بود! از یچیم خنده میگیره که وقتی ازشون میپرسی چرا سامسونگ میگه چون تو تلویزیون تبلیغشو دیدم دس کریستینه! وقتی ازش میپرسی اینهمه دزدی و تقلب از روی برند های دیگه چیه!! میگن تو چکار این چیزاش داری مهم اینه که امکانات رو داره حالا از کجا ک مهم نیست! وقتی میگین سامسونگ ریسک پذیره عجیب خندم میگیره چون با اون همه ادعا جرعت نکرد از اسنپدارگون 810 استفاده کنه! وقتی میگین پر فروشه دقیقا یاد پراید و اینکه جمعیت روستا نشین از شهر نشین بیشتره, میوفتم ! وقتی میگین برند قدیمی اصالت داره یاد این میوفتم که قبلا کارش دلالی ماهی خشک و برنج بوده! وقتی میگن رابط کاربری یاد شاهکارشون تو نوت 5 میوفتم که با 4 گیگ رام هنو مشکل کمبود رام داره! وقتی میگن طراحی باید بهشون بگی مدل 300 تومنی سامسونگ از جلو ی وجبه مدل 1300 دو وجب فقط کشش داده!
    و...
    پرچم چهار برند همیشه بالاتر از سامسونگ بود چون حداقل خودشون خلاق اند و دنبال فروش با تبلیغات فراوان نیستن
    اچ تی سی و اپل و سونی و موتورولا

  • امین
    امین | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    اقا دیگه طراحی ها به بلوغ رسیده. تقلید هم خوبه به شرص اینکه بهتر از اب در اد . طراحی هم هی میگید جدید باشه جدید باشه بیا اچ تی سی گوشی زده شبیه ان 8 نوکیا یه گوشتکوب به تمام معنا مخصوصا جلوش . دیگه مثل سال 2013 نیست الجی و اچ تی سی غول باشن نواوری کنن فقط اپلو و سامی هستن که با تقلید (به جا) بالا رفتن اپلم کم اسکی نرفته. سامی نه . اج تی سی که اصلا ترولی واس خودش :/ اونایی هم که میگن اپل فقط ios داره وگرنه اشغاله . دوست عزیز اگر شرکتای دیگه خودشونم بکشن نمیتونن چنین کاری کنن البته اپل دیگه از دست رفت :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی