ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست سقوط آیفون 6s و گلکسی s7
تکنولوژی

شیشه در برابر فلز؛ تست سقوط آیفون 6s و گلکسی S7 [تماشا کنید]

بسیاری از افراد گلکسی S7 سامسونگ و آیفون 6s اپل را بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار می دانند. این محصولات از جهات مختلفی نسبت به یکدیگر برتری هایی دارند، اما این بار کانال PhoneBuff در یوتوب، با ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

بسیاری از افراد گلکسی S7 سامسونگ و آیفون 6s اپل را بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار می دانند. این محصولات از جهات مختلفی نسبت به یکدیگر برتری هایی دارند، اما این بار کانال PhoneBuff در یوتوب، با برگزاری یک تست سقوط استاندارد استحکام بدنه این دو موبایل را در مقایسه با یکدیگر مورد بررسی قرار داده است.

در ویدیوی منتشر شده پرچمداران اپل و سامسونگ چهار بار از ارتفاع ۱ متری و هر بار از جهتی متفاوت روی سطحی سیمانی رها می شوند؛ یک بار به پشت، یک باز از انتها، یک بار از پهلو و بار آخر از سمت نمایشگر. ضمناً موبایلی که بعد از این چهار سقوط باز هم قابل استفاده بود، محکوم شد که چند سقوط دیگر را نیز تجربه کند تا به طور کامل تسلیم شود.

گذشته از نتیجه حاصل در این رقابت (که در ویدیوی آمده در پایین شاهد آن خواهید بود) هردوی این گجت ها از لحاظ مقاومت بدنه با فاصله قابل توجهی پشت سر محصول تازه اچ تی سی، یعنی  HTC 10 قرار می گیرند، چراکه دست پرورده تایوانی ها قبل از این که به طور کامل از کار بیوفتد، ۳۲ سقوط از زوایای مختلف را تاب آورده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • najioun
    najioun | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    مقایسه ال سی دی معمولی با خمیده مقایسه عادلانه ای نیست ... باید از اس 7 معمولی استفاده می کردن نه اج !

  • اشکان
    اشکان | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    لینکش کو پس؟؟نیستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی