ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند فعلی شما به احتمال زیاد توان استفاده از پلتفرم Daydream گوگل را نخواهد داشت

اگر خود را برای امتحان کردن پلتفرم جدید موبایل واقعیت مجازی گوگل، Daydream آماده کرده اید، خبر چندان خوشی برای شما نداریم چرا که یکی از مسئولان شرکت ساکن مانتین ویو اعلام کرده حتی برخی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

اگر خود را برای امتحان کردن پلتفرم جدید موبایل واقعیت مجازی گوگل، Daydream آماده کرده اید، خبر چندان خوشی برای شما نداریم چرا که یکی از مسئولان شرکت ساکن مانتین ویو اعلام کرده حتی برخی از پرچمداران فعلی نیز برای استفاده از این پلتفرم به اندازه کافی قدرتمند نیستند و بر همین اساس لازم خواهد بود برای تجربه ی پلتفرم تازه، تهیه ی یک تلفن هوشمند قدرتمندتر را در نظر داشته باشید. این در حالیست که گوگل پیشتر به توسعه دهندگان توصیه کرده بود برای توسعه ی اپلیکیشن روی این پلتفرم Nexus 6P را مورد استفاده قرار دهند، اما بر اساس گفته ی جدید می توان اینگونه برداشت کرد که حتی این تلفن هوشمند نیز در زمره ی محصولاتی که پلتفرم Daydream از آنها پشتیبانی می کند، نباشد.

از طرف دیگر باید توجه داشته باشیم که بر اساس شایعات گوگل قصد دارد یک نسخه ی بروزرسانی شده از Nexus 6P را برای سال 2016 با 4 گیگابایت حافظه ی رم و چیپست اسنپدراگون 820 به بازار عرضه نماید و طبق همین موضوع می توان انتظار داشت چنین سخت افزاری برای اجرای پلتفرم جدید واقعیت مجازی گوگل کافی باشد. در نهایت لازم است اشاره کنیم که اسنپدراگون 820 جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام به حساب می آید و بهبودهای انجام گرفته در آن از جهات مختلفی می تواند در زمینه ی واقعیت مجازی سودمند باشد، از جمله قدرت پردازش و حتی سرعت عملکرد اتصال بیسیم بالاتر نسبت به نسل قبل.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جهان
    جهان | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    یعنی اس ۶ اج هم توانشو نداره؟

    • z.m
      z.m | ۸ خرداد ۱۳۹۵

      اس 7 هم شاید نخوره،چ رسدبه 6?

      • جهان
        جهان | ۸ خرداد ۱۳۹۵

        شاید اس ۶ توانشو داشته باشه.قوی ترین و بهترین گوشی ۲۰۱۵ هستش از ۶p هم توان و سرعت خوبی داره ولی اس ۷ صد درصد میخوره

مطالب پیشنهادی