ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از امکانات و قابلیت های دوربین Gear 360 می گوید

سامسونگ اخیرا بر آن شده تا با ارائه جزئیات بیشتر در مورد دوربین کروی Gear 360 و تبیین امکانات آن، کاربران را به خرید این گجت ترغیب نماید. دستگاه از 9 قطعه مختلف تشکیل شده و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

سامسونگ اخیرا بر آن شده تا با ارائه جزئیات بیشتر در مورد دوربین کروی Gear 360 و تبیین امکانات آن، کاربران را به خرید این گجت ترغیب نماید. دستگاه از 9 قطعه مختلف تشکیل شده و آنطور که شرکت سازنده اش گفته قادر است از تمامی زوایا از محیط پیرامون خود تصویربرداری کند.

بدنه Gear 360 از نیم کره های جلویی و پشتی تشکیل می شود که بخش جلویی اغلب قطعات داخلی را در خود جای داده است و در ادامه به تفصیل به آن خواهیم پرداخت. این گوی زیبا در برابر گرد و غبار و آب نیز مقاوم است و طوری طراحی شده که ضمن حفظ آزادی عمل کاربر، دستگاهی پرتابل باشد و بتوان آن را با یک دست نیز حمل نمود.

نیمه پشتی دوربین در برگیرنده قلاب عقب است که به کاربران امکان می دهد بین وضعیت های مختلف شامل ویدئو، عکس، تصاویر 180 یا 360 درجه سوئیچ نمایند. این بخش همچنین میکروفون، اسپیکر و محل اتصال یک سه پایه را در خود جای داده (که البته توسط شرکت های شخص ثالث تامین می گردد).

gear360-1

در مورد لنز دستگاه هم باید بگوییم که سامسونگ از «نخستین» کاور شیشه ای دوار نشکن برای آن استفاده کرده است؛ بدان معنا که خود لنز از جنس همان محافظ های اعلاء برای نمایشگر است و در بخش کناری بدنه نیز یک نمایشگر OLED پلاستیکی با ابعاد 0.5 اینچ خودنمایی می کند که بازخوردهای تصویری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

Gear 360 برای به دست آوردن توان تصویربرداری کافی به دو سنسور 15 مگاپیکسلی و لنزهای تلسکوپی مجهز شده که هرکدام می توانند ویدئوهایی 195 درجه را از محیط پیرامون خود بگیرند و در نهایت بعد از آنکه از طریق نرم افزار به هم متصل شدند محتوایی 360 درجه را ایجاد نمایند. علاوه بر این موارد، یک شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است تا به دقت حرکات دوربین را تنظیم نماید.

یکی دیگر از قطعات سخت افزاری جالب توجهی که درون بدنه این دوربین تعبیه شده مادربرد است که CPU و پردازنده تصویر DRIMe5s را در خود جای داده. پردازنده تصویر یاد شده ظاهرا فعلا فقط روی این دوربین یافت می شود اما سامسونگ اعلام کرده که توانمندی های مشابه به آن را برای تلفن های هوشمند پیشرفته اش هم به ارمغان خواهد آورد.

در نهایت هم به باتری دستگاه می رسیم که 1350 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و تصور می شود که انرژی مورد نیاز این دوربین تا 140 دقیقه را تامین نماید. لازم است اضافه نماییم که Gear 360 اوایل اریبهشت ماه با قیمت 350 دلار در آمریکا رونمایی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی