ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن چه خبر؛ یک خبرخوان خوب فارسی برای کاربران آیفون و آیپد

به لطف اسمارت فون ها و گسترش راه های ارتباطی، این روزها «دنبال نکردن» اخبار کار بسیار سخت تری است تا بخواهید آنها را دنبال کنید! چه بخواهید و چه نخواهید، هر روز حجم عظیمی از اخبار با روش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

به لطف اسمارت فون ها و گسترش راه های ارتباطی، این روزها «دنبال نکردن» اخبار کار بسیار سخت تری است تا بخواهید آنها را دنبال کنید! چه بخواهید و چه نخواهید، هر روز حجم عظیمی از اخبار با روش های گوناگون به گجت های هوشمند شما سرازیر می شوند. طبیعتا تمام این اخبار برای شما اهمیت ندارند، به همین خاطر باید ابزاری را به کار بگیرید که فقط مهم ترین خبرها از حوزه های مورد علاقه تان را به صورت جداسازی شده در اختیارتان قرار دهد.

اپلیکیشن iOS «چه خبر؟» یک خبرخوان خوب فارسی است که شما را برای رسیدن به این مقصود کمک می کند. با نصب این اپ روی آیفون، آیپد و اپل واچ می توانید با بیشترین سرعت ممکن اخبار داغ روز را از حوزه های مورد علاقه تان پیگیری کنید.

Che Khabar 1

اخبار اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، تکنولوژی و ... از منابع معتبر اینترنتی حوزه هایی هستند که در چه خبر پوشش داده می شوند. در منوی اصلی اپ با عنوان سرخط خبرها (که هر چند دقیقه یک بار بروزرسانی می شود) می توانید آخرین خبرها بخوانید و ضمنا با سوایپ به راست روی سر تیترها، آنها را به اشتراک گذاشته یا برای مطالعه آفلاین به علاقه مندی های خود اضافه کنید.

چه خبر از رابط کاربری ساده و خلوتی بهره می برد، کاملا رایگان است و خوشبختانه اثری از تبلیغات در آن نمی بینید. این خصوصیات در کنار ارائه نسخه ویژه ای از آن برای اپل واچ باعث می شوند تا آن را یکی از بهترین خبرخوان های فارسی حال حاضر پلتفرم iOS بدانیم.

Che Khabar 2

یکی از بخش های فوق العاده کاربردی چه خبر، جستجوگر درون برنامه ای آن است که به شما اجازه می دهد تا موضوعات مورد علاقه تان را از طریق هشتگ ها و کلیدواژه ها در منابع خبری جستجو کنید. سرعت جستجوی این بخش چندان بالا نیست، اما نتایجی که به نمایش می گذارد ارزش صبر کردن را دارند.

هر خبری که در چه خبر می خوانید، با چند هشتگ مرتبط نامگذاری شده تا با کلیک روی آنها بتوانید خبرهای مرتبط قبلی را هم بیابید. در این صورت می توانید هر خبری که در محیط اینترنت در مورد یک رویداد منتشر شده را به صورت یکجا در چه خبر بخوانید، و این مزیتی است که در کمتر خبرخوان ایرانی مشابهی آن را دیده بودیم.

فهرست منابع چه خبر، خبرگزاری های متعددی را شامل می شود که می توانید هر کدام را به طور جداگانه دنبال کنید. عکس این حالت هم ممکن است، یعنی اگر تمایلی به دنبال کردن یک منبع خاص نداشتید قادرید آن را به طور کامل Mute کرده و از بخش سرخط خبرها هم حذف کنید.

Che Khabar 3

برای پیگیری بهتر اخبار، چه خبر داغ ترین خبرها را به شکل نوتیفیکیشن های آنی به شما اطلاع رسانی می کند که البته از بخش تنظیمات می توانید آن را شخصی سازی کرده یا به طور کامل غیر فعال نمایید. یک قابلیت بسیار عالی دیگر چه خبر، وجود حالت شب است که تمی تاریک را جایگزین تم سفید و روشن اپ می کند تا برای مطالعه در نور کم چشمانتان زیاد اذیت نشوند.

علاوه بر پشتیبانی از اپل واچ که یکی از قابلیت های منحصر به فرد چه خبر محسوب می شود، امکان پیش نمایش و مشاهده لینک در متن خبر از طریق 3D Touch و پشتیبانی از Split View در iOS 9 قابلیت هایی هستند که این اپلیکیشن را از هر خبرخوان فارسی دیگر در پلتفرم iOS متمایز کرده اند.

با وجود این قابلیت ها و قیمت رایگان، چه خبر یکی از بهترین اپلیکیشن های خبرخوانی است که تاکنون برای پلتفرم iOS منتشر شده. از این رو دانلود و نصب این اپ کاربردی را به تمام کاربران فارسی زبان آیفون و آیپد توصیه می کنیم.

چه خبر؟

چه خبر؟

سازنده: امیر تقوی زاده قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 17.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ahmadeley
    ahmadeley | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

    نداشتن عکس خبرها در صفحه اصلی کنار متن خبر و کم بودن منابع خبری در مقایسه با اپ آخرین خبر از ضعفهای بزرگ این برنامه ست

  • ww_ea
    ww_ea | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    @سهیل مرسی حتما امتحان می کنم.

  • سهیل
    سهیل | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    @ww_ea
    از فیدلی بهتر چی می خوای feedly
    ?

  • ww_ea
    ww_ea | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    ی یه خبر خوان خوب با محیط جذاب سراغ نداره که از سایت های بی . بی . سی و این سایت ها ..... خبر بگیره

  • ww_ea
    ww_ea | ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

    دوستان یه سوال

مطالب پیشنهادی