ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی LeEco اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 823 را عرضه خواهد کرد [شایعه]

بنابر گفته منابع نزدیک به LeEco، این کمپانی چینی قصد دارد اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 832 را در رویداد MWC شانگهای، که اواخر ماه جاری میلادی شروع به کار خواهد کرد، معرفی کند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

بنابر گفته منابع نزدیک به LeEco، این کمپانی چینی قصد دارد اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 832 را در رویداد MWC شانگهای، که اواخر ماه جاری میلادی شروع به کار خواهد کرد، معرفی کند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، کوالکام تصمیم گرفته تا چیپست جدید خود را در تاریخی پیش از ماه جولای عرضه کند یا به صورت مشترک به همراه LeEco از آن رونمایی نماید.

با توجه به اینکه موبایل Le Max Pro کمپانی LeEco اولین دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 820 بود، بعید نیست که چینی ها یکبار دیگر این استراتژی را تکرار کرده و موبایل جدیدشان را به همراه اسنپدراگون 823 عرضه نمایند. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره این دستگاه جدید در دست نیست و صرفاً می دانیم که احتمالا به چیپست پرچمدار کوالکام مجهز خواهد شد.

اما چه تفاوتی میان چیپست اسنپدراگون 823 با اسنپدراگون 820 وجود دارد؟ اگر شایعات حقیقت داشته باشند، اسنپدراگون 823 با مشخصاتی نسبتاً ارتقا یافته عرضه خواهد شد و علاوه بر بهره مندی از سرعت کلاک بیشتر، به ورژن بهینه شده پردازشگر گرافیکی Adreno 530 مجهز خواهد بود که اندکی از نسخه قرار داده شده در اسنپدراگون 820 قدرتمند است.

ضمناً گفته می شود چیپست جدید کوالکام از X12 LTE و Cat. 12/13 (با سرعت دانلود 600 مگابیت و آپلود 150 مگابیت بر ثانیه) پشتیبانی کرده و احتمالا با حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 و سنسور دوربین 25 مگاپیکسلی سازگاری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی