ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست کامل صداگذاران بازی Batman استودیوی Telltale مشخص شد؛ تروی بیکر در نقش بروس وین

استودیوی شهیر Telltale که تا به امروز ساخت بازی های اپیزودیک The Walking Dead و The Wolf Among Us را برعهده داشته، به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Batman: The Telltale Series منتشر نموده که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۵

استودیوی شهیر Telltale که تا به امروز ساخت بازی های اپیزودیک The Walking Dead و The Wolf Among Us را برعهده داشته، به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Batman: The Telltale Series منتشر نموده که قرار است طی تابستان امسال عرضه گردد. به گفته این استودیو، تروی بیکر (Troy Baker)، صداگذار نام آشنای صنعت بازی های ویدیویی که صداپیشگی شخصیت های بوکر دوییت در Bioshock Infinite و جوئل در The Last of Us را برعهده داشته، این بار در نقش بروس وین یا همان بتمن ظاهر خواهد شد.

اما بیکر تنها صداپیشه نام آشنای بازی Batman: The Telltale Series نیست و لورا بیلی (Laura Bailey)، صداگذار شخصیت فیونا در Tales From Borderlands و ریچارد مک گوناگل (Richard McGonagle)، صداگذار شخصیت سالی در سری بازی Uncharted هم به ترتیب در نقش صداپیشه شخصیت های کت وومن و کارمین فالکونه (یکی از گنگسترهای سری داستان های بتمن) ظاهر خواهند شد.

002_Bruce_Selina.0

در همین حال، تراویس ویلینگهام (Travis Willingham)، صداگذار Echidna در بازی های سونیک هم به ایفای نقش به جای هاروی دنت (یا همان Two-Face) خواهد پرداخت. از دیگر صداگذاران هم می توان به ارین ایو (Erin Yvette) در نقش ویکی ویل، اِن ریتل (Enn Reitel) در نقش آلفرد و مورفی گایر (Murphy Guyer) در نقش جیم گوردون اشاره نمود.

همانطور که پیش از این هم اشاره شد، چند اسکرین شات هم از بازی انتشار یافته که ما را بیش از پیش با حال و هوا و اتمسفر حاکم بر ساخته جدید Telltale آشنا می سازد. استودیوی مورد اشاره می گوید برای پردازش گرافیکی بازی، الهام زیادی از کمیک های آن گرفته و تمام بازی شبیه به یک «کمیک بوک زنده» خواهد بود. کوین برونر (Kevin Bruner) موسس استودیوی Telltale نیز می گوید زندگی و ذهن آشوب زده بروس وین، داستانی ایده آل برای یک عنوان نقش آفرینی به شمار می رود. در نهایت انتظار می رود طی نمایشگاه E3 امسال، جزییات بیشتری از گیم پلی و نیز تاریخ عرضه بازی مشخص گردد.

004_WayneManor.0 005_Batcave_Batmobile.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی