ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی «Smart Glow» جایگزین LED مرتبط به اعلانات در موبایل های سامسونگ می شود

طبق گزارش های تازه منتشر شده، سامسونگ بنا دارد به جای LED مرتبط به اعلاناتِ تلفن های هوشمند ابداعی جدید را پیاده سازی نماید. این ویژگی در دست توسعه که «Smart Glow» یا «تابش هوشمند» نام ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

طبق گزارش های تازه منتشر شده، سامسونگ بنا دارد به جای LED مرتبط به اعلاناتِ تلفن های هوشمند ابداعی جدید را پیاده سازی نماید.

این ویژگی در دست توسعه که «Smart Glow» یا «تابش هوشمند» نام گرفته، در اصل شامل حلقه ای می شود که در اطراف لنز دوربین اصلی دیوایس تعبیه گشته و بر اساس اعلانات مختلف همانند خالی بودن ظرفیت باتری، تماس ها و پیامک های دریافتی و... اقدام به تابش نور خواهد کرد. ناگفته نماند که Smart Glow قادر خواهد بود رنگ هایی مختلف را برای رویداد های گوناگون و به شیوه هایی متفاوت به نمایش درآورد.

Diagram-of-Smart-Glow

در کنار تمام مواردی که گفته شد کاربر می تواند با استفاده از ویژگی مورد بحث توسط دوربین اصلی موبایل اش اقدام به گرفتن تصاویر سلفی نماید؛ در همین راستا و در اسلاید های مرتبط آمده است، وقتی فرد دوربین پشتی اسمارت فون را رو به چهره ی خود بگیرد، با قدری جا به جا کردن و قرار دادنش در موقعیت مناسب عاقبت دوربین صورت او را تشخیص خواهد داد، در این هنگام نوار دور لنز دوربین اصلی موبایل یا همان Smart Glow شروع به نمایش نوری چرخان کرده و چند لحظه ی بعد عکس سلفی گرفته می شود.

هنوز دقیقاً مشخص نیست کره ای ها ابداع تازه شان را در کدامیک از موبایل های در دست ساخت خود جای خواهند داد، ولی برخی منابع می گویند این سیستم برای نخستین بار در گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ که قرار است در هند عرضه شود ارائه خواهد گشت.

البته این احتمال را نیز نباید از میان گزینه های موجود حذف کرد که شاید سامسونگ بخواهد برای نخستین بار از «اسمارت گلو» در فبلت پرچمدار بعدی اش یا همان گلکسی نوت ۷ -یا ۶- رونمایی به عمل آورد. در پایان می توانید اسلاید هایی که مرتبط به قابلیت مورد بحث هستند و به تازگی لو رفته اند را مشاهده نمایید.

Leaked-information-about-Smart-Glow... taken-from-Samsung

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

    اگه بخوان ال ای دی کوچیکو کلا حذف کنن که یقرونم نمیرزه اگه در کنار اون این قابلیتو بذارن اونم بشه فعالو غیر فعالش کرد باز جای بحث داره

    • حسین
      حسین | ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

      نه بابا، سامسونگ دیگه بیشتر از این نمیتونه دوربین رو توی ضخامت جا بده و هم سطح بدنه کنه، اینو اونجا میذاره تا اگه بعدا ایراد گرفتن چرا دوربینو هم سطح نمیکنه بگه این led جا میگیره، گذاشتن این قابلیت یعنی گوشیت اگه سایلنت باشه حتما باید برعکس روی میز باشه تا اعلانات رو متوجه بشی

مطالب پیشنهادی