ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام حالا بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

اینستاگرام ساعاتی پیش اعلام کرد که به آمار داشتن بیش از 500 میلیون کاربر فعال در ماه دست پیدا کرده است. با وجود آنکه این روش اندازه گیری برای نمایش اشتیاق کاربران به یک اپلیکیشن با محدودیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

اینستاگرام ساعاتی پیش اعلام کرد که به آمار داشتن بیش از 500 میلیون کاربر فعال در ماه دست پیدا کرده است. با وجود آنکه این روش اندازه گیری برای نمایش اشتیاق کاربران به یک اپلیکیشن با محدودیت هایی همراه است، اما اینستاگرام می گوید که بیش از 300 میلیون نفر از اعضای شبکه اجتماعی اش به طور روزانه از آن استفاده می کنند.

در حال حاضر بیش از 100 میلیون نفر از کاربران فعال اینستاگرام در ماه را آمریکایی ها تشکیل می دهند. ضمنا تعداد کاربران فعال ماهانه اینستاگرام در دیگر کشورهای دنیا نیز نسبت به دو سال گذشته دو برابر شده است. به گفته اینستاگرام کاربران این شبکه اجتماعی روزانه بیش از 95 میلیون عکس و ویدئو را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و هر روز به طور متوسط 4.2 میلیارد پست را لایک می کنند.

در حالی که رقبای اینستاگرام همچون توئیتر این روزها با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند، رشد روز افزون این شبکه اجتماعی اشتراک عکس و ویدئو تحسین برانگیز است.

با این اوصاف البته اینستاگرام هنوز جا برای رشد بیشتر هم دارد. دیگر اپلیکیشن های تحت تملک فیسبوک یعنی واتس اپ و اپ رسمی فیسبوک هر کدام به تنهایی میزبان بیش از یک میلیارد کاربر هستند که برای واتس اپ این آمار نمایانگر تعداد اعضای ثبت نام کرده بوده و برای فیسبوک کاربران فعال روزانه را شامل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی