ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر واقعی از نسخه سفیدرنگ تلفن هوشمند بدون حاشیهNubia Z11 [به روز رسانی شد]

Nubia یک شرکت تولید کننده اسمارت فون در چین است که امسال دو تلفن هوشمند را معرفی کرد: Nubia Z11 Mini و  Z11 Max که اخیرا رونمایی شدند و حالا حرف از مدل سومی در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

Nubia یک شرکت تولید کننده اسمارت فون در چین است که امسال دو تلفن هوشمند را معرفی کرد: Nubia Z11 Mini و  Z11 Max که اخیرا رونمایی شدند و حالا حرف از مدل سومی در میان است که  Nubia Z11 نام دارد و همزمان با این دو مدل معرفی نشد.

مشخص گردیده که تلفن هوشمند مورد بحث قرار است در تاریخ هشتم تیرماه (طبق تایید شرکت سازنده اش) معرفی می شود و رگولاتوری چین، TENAA، نیز آن را تایید کرده. علاوه بر این، نام اسمارت فون مورد بحث در سایت آنتوتو هم ذکر شده و به لطف همه اینها تقریبا می دانیم که باید انتظار چه امکاناتی را داشته باشیم.

خبر تازه اینکه Ni Fei مدیرعامل این شرکت روز گذشته تایید کرد Nubia Z11 طراحی بدون حاشیه ای دارد که این یعنی بخش های کناری نمایشگر این موبایل فاقد هرگونه حاشیه خواهند بود.

با در نظر داشتن همین نکته، لازم است اشاره کنیم که اخیرا تصویری واقعی از Nubia Z11 در فضای آنلاین منتشر گردیده که به نسخه سفید رنگ آن تعلق دارد.

دکمه خازنی گردی که در پایین نمایشگر قرار دارد و البته نمایشگر فاقد حاشیه این موبایل از جمله بخش هایی هستند که با اولین نگاه مورد توجه قرار می گیرند. تصویر به دست آمده از این محصول شماره مدل NX531J را نشان می دهد که پیشتر در اطلاعات TENAA و AnTuTu نیز شاهدش بودیم. در هر حال با در نظر داشتن اینکه هم اکنون  Z11 Max همراه با Nubia UI v.3.9.9 ارائه می گردد، می توان امیدوار بود که نسخه جدیدتری از رابط کاربری اختصاصی این شرکت روی این محصول نصب شده باشد.

در مورد خود دستگاه هم باید بگوییم که از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) بهره می برد و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را در دل خود جای داده. توان پردازشی این موبایل از طریق اسنپدراگون 820 تامین می شود که پردازنده ای با چهار هسته و آدرنو 530 را همراه دارد.

دوربین اصلی این موبایل 16 مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است. اندروید مارشملو نسخه 6.0.1 از قبل روی این تلفن همراه بارگذاری شده و سایر امکانش هم به رابط کاربری Nubia UI 4.0 و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی خلاصه می گردند.

Nubia-Z11-real-life-image-leak_1

 

به روز رسانی:

چندی قبل تصاویر تازه ای از این تلفن هوشمند منتشر گردید که در ادامه توجه شما را به آنها جلب می کنیم.

Nubia-Z11-real-life-image-leak_4 Nubia-Z11-real-life-image-leak_2 Nubia-Z11-real-life-image-leak_3

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dani_Borgir
    Dani_Borgir | ۲ تیر ۱۳۹۵

    z9 خیلی قشنگتر بود مخصوصن طلاییش

مطالب پیشنهادی