ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل سابق HTC به طور کامل شرکت تایوانی را ترک کرد

موسس و مدیر عامل سابق شرکت HTC، آقای «پیتر چو» (Peter Chou) با این کمپانی تایوانی که توسط خودش و خانم «شر وانگ» (مدیر عامل کنونی HTC) تاسیس شده بود، خداحافظی می کند. وی در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

موسس و مدیر عامل سابق شرکت HTC، آقای «پیتر چو» (Peter Chou) با این کمپانی تایوانی که توسط خودش و خانم «شر وانگ» (مدیر عامل کنونی HTC) تاسیس شده بود، خداحافظی می کند. وی در گذر سال ها همواره در مراسم معارفه ابزارهای مختلف شرکتش حضور می یافت و آنها را در دست گرفته و معرفی شان می کرد.

در هر حال، اینک HTC تایید می کند که آقای چو به طور کلی این شرکت را ترک کرده. خبر می رسد که البته او همچنان به شکل افتخاری، در نقش مشاور HTC فعالیت خواهد کرد.

آقای چو که تا ابتدای سال ۲۰۱۵ در نقش مدیر ارشد اجرایی شرکت تایوانی مشغول به کار بود، پس از عدم کسب موفقیت توسط پرچمدار آن زمان اچ تی سی به نام One M9، از مقام خود کناره گرفت و سرپرستی بخشی دیگری را پذیرفت که وظیفه توسعه تکنولوژی های آینده نگرانه را بر عهده داشت.

HTC تا چند سال پیش یک تولید کننده سخت افزار از نوع قراردادی بود و ساخت موبایل هایی نظیر سونی اکسپریا X1، نکسوس وان و همچنین اولین موبایل اندرویدی تجاری شده ی تاریخ موسوم به G1 برای اپراتور T-Mobile را در کارنامه خود دارد.

با این حال، اچ تی سی در سال ۲۰۰۸ خود را با موبایل های Touch Diamond و Touch Pro به کاربران شناساند و سپس خط تولید موبایل های مختلف را در سال های بعدی به راه انداخت. لازم به اشاره است که ارزش سهام شرکت HTC در آوریل ۲۰۱۱ به بالاترین حد خود یعنی ۴۰.۳۷ دلار رسید. این در حالیست که اکنون، هر سهم HTC ارزشی برابر با ۲.۹۳ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Parsa
    Parsa | ۲ تیر ۱۳۹۵

    خداحافظ مدیر اسبق خداحافظ

  • Godzilla
    Godzilla | ۲ تیر ۱۳۹۵

    به سلامت

    • selena
      selena | ۲ تیر ۱۳۹۵

      گزینه ای نداره که انتخاب کنم

مطالب پیشنهادی